Daar liggen ook nog veel mooie stukjes die ik nog niet gereden had
Proberen een lijn in te krijgen nu volgde ik een spoor en maar draaien en keren op den duur wist ik ni meer waar ik wel en waar ik ni had geweest
Post by El Perro Diablo »
flashing wrote:euhm El Pedro , die steile klim ad poort hebben we niet opgehoogd maar afgebot .
Onlangs ben ik nog altijd vlot boven geraakt ,het blijft een stevige klim , eens klei droog is kan je dat echt die steile klimmen doen , blijft uniek maar er wordt een oplossing gezocht ,misschien die klim met hout en draad erop ? afwachten nog , uiteindellijk zal de schorre altijd een zomer en droge weerparcour blijven denk ik![]()
Er is ook eindellijk geld vrijgegeven voor het parcour , er is dolomiet en rotvrij hout besteld , de mensen van de klimtoren gaan dat arrangeren en doen wat we vragen nl. de vette klei zo veel mogellijk bedekken en alle construkties vervangen plus nortshore , bruggetjes dus over de modder .
Wat betreft die diepe sporen , deze winter waren die er al , met dat droge weer verdwenen ze weer bijna , het zal altijd veranderen denk ik , maar verstevigen dan , alles zal niet kunnen waarschijnlijk , ik ga er rekening mee houden tenslotte is dit nog maar een begin van iets nieuw en kunnen we
later daar vlugger op inspelen en misschien regelmatig een gezamenlijke dag afspreken voor dit zwaar werk ?, bikersforce !!