Ik heb nog Mythos XC eerste versie voor en achter op de mudbike en die doen het eveneens schitterend. Slijtage valt ook wel mee, achterband is wel een kevlar(ergens in een bakske onderaan bij de fietsenmaker gevonden) en was aan 20 euro een koopje.
Zeer tevreden van.
Ritchey Excavader is ook heel goed in de modder. Achteraan zijn die iets minder en slijten ook snel.
Banden
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Justin
- Mountainbiker
- Location: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004
Dedju, da's just.Van Cot wrote:de poster heeft ritchey'sJustin wrote:Ritchey ?djambo wrote:uw ritchey zijn nochthans ideaal voor in de winterse modderse toestanden, een dunne band is nu eenmaal hanteerbaarder in de modder !![]()
Denk dat je verkeerd gelezen hebt, ik had Schwalbe Racing Ralph.
Verkeerd gelezen van mij dus.
- JanMan
- Mountainbiker
Ik rij met continental crosscountry 1.5 385gr modellen. Die banden vliegen door de modder. Ik vind smallere banden in het algemeen toch beter in de winter. Enkel als het heel hard ligt door het vriesweer en het is niet vettig dan moet je voor een zo breed mogelijke band kiezen. Dan rij ik met Michelin JET S Tubeless 2.0 :Ddjambo wrote:uw ritchey zijn nochthans ideaal voor in de winterse modderse toestanden, een dunne band is nu eenmaal hanteerbaarder in de modder !