Houffalize bike festival HOT marathon 07-09/04/2012

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
WIP
Mountainbiker

Post by WIP »

Goohooni wrote: enkel, voor 30 euro had ik toch iets meer verwacht, misschien dan niet parcour gewijs. waarom geven ze dan geen shirt mee, of gratis inkom voor volgende week, of een bord spaghetti?

Enkel voor de naam van houffa vind ik da veel centjes..
+22 miljard

Voor mijne maat ook 30€ + 5 euro daglicentie = 35€ Vond het ook zeer triest, 35 euro voor veel asfalt tussen de velden, geen spaghetti of iets dergelijks achteraf.
Ikk met licentie 15€ waarom moeten niet licentie houders uitgemolken worden???

Dit terwijl voor 3 dagen hot 50€???????

1ste maal en laatste maal.
BelAir_500
Mountainbiker

Post by BelAir_500 »

tja mensen, alles heeft zo zijn + en -

met al dat regen was het parcours in goede staat,twas leuke rijden behalve
het non stop regen en koud weer brrrhh

bepijling super,
bevoorading goed,
afspuitstand, maar drie slangen,pfff lange files
koud water bij de douches (nochtans nooit voor gehad bij de houffamarathon)
idd voor die prijs had ik ook een spaghetti gewild of zo iet, goed dat er veel winkels open waren

miljaar die xc parcours voor volgende week is echt zwaar zenne,sommige afdaling vraag ik mij af hoe ze die gaan aanpakken

grtz
malmedy
Mountainbiker

Post by malmedy »

Waarom doe je dan ook geen drie dagen heb ook geen licentie kwam ook 15 euro bij .Begrijp niet dat er een eendaagse was moesten daarom vandaag een half uur in de regen staan staan wachten om samen te kunnen vertrekken.Vond het een plezant weekend en het nieuwe wereldeker parcours is echt zot zou zelf het nog wat inkorten en er een afdaling uit nemen
5peedy
Mountainbiker

Post by 5peedy »

malmedy wrote:Waarom doe je dan ook geen drie dagen heb ook geen licentie kwam ook 15 euro bij .Begrijp niet dat er een eendaagse was moesten daarom vandaag een half uur in de regen staan staan wachten om samen te kunnen vertrekken.Vond het een plezant weekend en het nieuwe wereldeker parcours is echt zot zou zelf het nog wat inkorten en er een afdaling uit nemen
In de tent was het lekker warm om te wachten. :)

nee, half uur wachten was idd sneu, zeker als het blijkbaar voor de eendagswedstrijd was. Maar we hebben het overleefd. Superweekendje gehad. XCO-parcours vond ik idd ook zot.

Ik voelde me wel een beetje een paria dit weekend met mijn ouderwetse velgremmen. :lol:
steamy
Mountainbiker

Post by steamy »

WIP wrote:
Goohooni wrote: enkel, voor 30 euro had ik toch iets meer verwacht, misschien dan niet parcour gewijs. waarom geven ze dan geen shirt mee, of gratis inkom voor volgende week, of een bord spaghetti?

Enkel voor de naam van houffa vind ik da veel centjes..
+22 miljard

Voor mijne maat ook 30€ + 5 euro daglicentie = 35€ Vond het ook zeer triest, 35 euro voor veel asfalt tussen de velden, geen spaghetti of iets dergelijks achteraf.
Ikk met licentie 15€ waarom moeten niet licentie houders uitgemolken worden???

Dit terwijl voor 3 dagen hot 50€???????

1ste maal en laatste maal.
K weet niet hoe je aan die bedragen komt, maar het zat zo:

- licentiehouders 25 euro
- niet licentiehouders 30 euro (daglicentie zat al inbegrepen)

Eerst even informeren voor je je beklag doet op basis van verkeerde bedragen.
Goohooni
Mountainbiker

Post by Goohooni »

niet voor af ingeschreven: 30 en 35, afhk van al dan niet licentie..

soit, twas toch plezant :p

foto's ergens te vinden?
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

Wij hebben foto's genomen aan elke bevoorrading de 2 dagen en aan de afdaling aan de brandweer de eerste dag. Ik zet er nog wel eens de link op. Ben nu te lui :p
steamy
Mountainbiker

Post by steamy »

Goohooni wrote:niet voor af ingeschreven: 30 en 35, afhk van al dan niet licentie..

soit, twas toch plezant :p

foto's ergens te vinden?
Dat is wel erg veel eigenlijk :-?
parcival
Mountainbiker

Post by parcival »

Aan de finish zaten enkele fotografen, iemand een idee waar we die foto's kunnen terugvinden?
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

In het begin op dat kort klimmetje waar het modderig was en veel water afstroomde ook in de wei. Denk dat dat iemand van 02 biker was.
Post Reply