Decathlon fietsen

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Guest

Post by Guest »

Is dat die gele van 299euro?
mario
Mountainbiker

Re: decathlon rockrider 5.2 iets waard?

Post by mario »

wits wrote:Hoi,

...enkele jaren uit houdt en vlot schakeld...

graag veel reacties
Ik denk dat ik je die ilussie al moet afnemen...als je ermee in het bos duikt he, om op ashalt te rijden zal dat wel geen probleem geven.

En vooral: kwantakosta...en nog vooraller: wat is uw budget?

Mario
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

kijk is in het TE KOOP onderdeel van deze site

vb: http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=10075

=D>
wits
Mountainbiker

Post by wits »

budget: de aller aller laagste prijs voor een fiets die goed genoeg is. (uitzicht telt absoluut niet)
wits
Mountainbiker

Post by wits »

de vorige versie was geel nu ziet ie er cooler uit :lol:
Yves Vandermoere
Mountainbiker

tip

Post by Yves Vandermoere »

"de aller aller laagste prijs vr een mtb" : zie Carrefour of Macro

"die goed genoeg is" : voor wat - naar de bakker te gaan !?

succes,
Yves.
wits
Mountainbiker

Post by wits »

MTB moet dienen om gemiddeld 1 keer per week in de bossen op heuvelachtig parcours een ritje te doen van gemiddelde een goede 20 km. Maar hij moet het ook nog uithouden als we een paar keer per jaar een weekendje naar de ardennen gaan. Het zou helemaal top zijn als ik m in de zomer met andere banden ook nog goed kan gebruiken op de weg.
wits
Mountainbiker

Post by wits »

Materiaalfreaks die meer uren besteden aan het kuisen van hun MTB dan ze in de bossen zitten gelieve zich te onthouden van commentaar :lol:
cg
Mountainbiker

Post by cg »

Als je wil dat hij jaren meegaat zou ik hem toch kuisen na een bosrit. [-X Denk even wat zand vermengt met olie je ketting kan aandoen. Vlot schakelen zal er dan al snel niet meer bijzijn.
Als je budget echt beperkt is zou ik nog even wachten. Binnen minder dan twee maanden beginnen de 'solden' weeral. Misschien kan je dan wel een koopje doen. Ik zou toch minstens voor Deore gaan. De Altus componenten zijn van een beduidend mindere kwaliteit en veel gevoeliger aan vuil wat betreft slijtage. Op die manier zou dit wel eens een dure koop kunnen worden.
Success ermee =D>
Guest

Post by Guest »

Die RR 5.2 mag je zeker links laten liggen. De bike wordt samengestoken in Portugal en er zijn seriueze problemen met het crankstel. 50% gaat terug naar de winkel.
Als je echt wil mountainbiken kan je niet anders dan min 500euro neertellen. En doe je er ook best aan om je bike degelijk te kuisen en onderhouden. Anders kan je regelmatig onderdelen vervangen en dit kost ook een bom geld.
Post Reply