Zo 08/04/2012 Olmen / Balen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
junior72
- Mountainbiker
Connie wrote: En nu vergeet ik het nog bijna, Beterschap aan al die mannen met schouderoperaties! Is dat een standaard MTB kwaal? Of vallen jullie te vaak?
Dit is al de tweede keer dat ik geopereerd ben.
Nu heb ik geen schouder meer over
En idd alle twee met het mtb-en . 1x gevallen en 1x tegen een boompje
Mooie en snel parcours.. De organisatie had inderdaad het aantal deelnemers onderschat.. maar als er bij de inschrijvingen al een wachtrij is van 20 meter , dan kan je de bevoorrading toch nog wat bijsturen denk ik. Voor 5 euro had ik toch meer verwacht dan een schijfje appelsien en een halve suikerwafel.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
+1 : 5 euro voor 46km vind ik toch al stevig. Daarom hebben we 2 rondes gereden : 1x de 25km, en 1x de 46km. Totaal 72,6km.daco wrote:Voor 5 euro had ik toch meer verwacht dan een schijfje appelsien en een halve suikerwafel.
Je bent trouwens de appelen vergeten te vermelden
Die witte pijltjes waren zeer onduidelijk. Wel top was dat er overal bordjes hingen aan de scherpe bochten en oversteekplaatsen.G-m@n. wrote:wat een geweldig parcour!!!!
bepijling was gewoon super.
http://connect.garmin.com/activity/165837154
Rond 09:50 begonnen we aan onze 2e ronde, toen hebben we u met uwe Carve & Lefty op 100m voor ons zien rijden aan de start, maar nadien niet meer gezien.