deel 3Fons Moors wrote:deel 2Fons Moors wrote:MTB gebeuren Olne Spa Olne
deel 1
Wekelijks maak ik een filmke van een mtb toerrit.
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
MTB 23 en 45 km te Grand Halleux - Samen met mijn schoonzoon Yves deelgenomen aan de 23 km wedstrijd. Yves werd tweede in zijn eerste wedstrijd ooit bij de Masters 2 en ik ook tweede bij de Masters 3
Filmbeelden met GoPro camera zijn wat minder scherp door de weersomstandigheden...Het is een lange film met ook wat sfeerbeelden achteraf.
- Flashy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Elite 2015|Rose Mr ride 29er|Carbon Chinees 29er
Een welgemeende proficiat met jullie uitslag .CHAPEAUFons Moors wrote:
MTB 23 en 45 km te Grand Halleux - Samen met mijn schoonzoon Yves deelgenomen aan de 23 km wedstrijd. Yves werd tweede in zijn eerste wedstrijd ooit bij de Masters 2 en ik ook tweede bij de Masters 3
Filmbeelden met GoPro camera zijn wat minder scherp door de weersomstandigheden...Het is een lange film met ook wat sfeerbeelden achteraf.
jammer dat ik met Daphny enkel de laatsten ben tegengekomen toen we op het parcours van Grand-Halleux kwamen, anders had je flimpje nog veel mooier kunnen zijnFons Moors wrote:
-
el gordo
- Mountainbiker
Verdorie, ik zit "bij den Duits" en hier kan ik dat filmpje niet bekijken wegens muziekrechtenorganisatie GEMA (https://www.gema.de/en/home.html)on6hp wrote:Zag er een leuke tocht uit! Proficiat.
- Phille81
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)
Inderdaad, ik krijg een melding dat "in sommige landen" het filmpje geblokkeerd is (o.w.v. muziekrechten)el gordo wrote:Verdorie, ik zit "bij den Duits" en hier kan ik dat filmpje niet bekijken wegens muziekrechtenorganisatie GEMA (https://www.gema.de/en/home.html)on6hp wrote:Zag er een leuke tocht uit! Proficiat.
Mijn excuses hiervoor maar zonder muziek vind ik het maar saai om te kijken...