Houffalize bike festival HOT marathon 07-09/04/2012

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Goohooni
Mountainbiker

Post by Goohooni »

waarom maken ze geen aparte competitie voor de funklasse a op maandag?

nu moet ik in mijn leeftijdscategorie mee boenken (elites) , da zal krabben worden!
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

uncle sam wrote:gelijk dat de winter nu pas int land is, voorspel ik nog sneeuw op 7 april :wink:
de winter is voorlopig ver weg :-)
Kenny_
Mountainbiker

Post by Kenny_ »

Dan moet je maar eens op de voorspellingen gaan kijken op kmi.be #-o
je zat er toch niet veel naast met je voorspelling
The Doctor 46
Mountainbiker

Post by The Doctor 46 »

Als ik op meteovista kijk , geven ze pas maandag kans op regen in Houffalize.
Blijkbaar heeft het daar nog niet geregend.
Ik ga alleen maandag rijden , zijn er die heel het weekend gaan ?
Laat hier aub iets weten ivm het parcours droog ligt of niet.

alvast bedankt
Flashy
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Elite 2015|Rose Mr ride 29er|Carbon Chinees 29er

Post by Flashy »

The Doctor 46 wrote:Als ik op meteovista kijk , geven ze pas maandag kans op regen in Houffalize.
Blijkbaar heeft het daar nog niet geregend.
Ik ga alleen maandag rijden , zijn er die heel het weekend gaan ?
Laat hier aub iets weten ivm het parcours droog ligt of niet.

alvast bedankt
yup same here :wink:
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

ok, de regen wordt alsmaar uitgesteld dus. Gisteren al gaan rijden in houffalize op kurkdroge trails. Van 't weekend hopelijk meer van dat
Putkop
Mountainbiker

Post by Putkop »

el stevo wrote:ok, de regen wordt alsmaar uitgesteld dus. Gisteren al gaan rijden in houffalize op kurkdroge trails. Van 't weekend hopelijk meer van dat
Het heeft al lang niet meer geregend dus ik denk dat de grond ook wel wat kan verdragen.

En het gaat miss een bui doen, écht zwaar regenen hopelijk niet. De kou daarentegen... tgaat fris aan de vis zijn!

Btw: proloog verkend? Is dat een nieuw trace? Of idem als vorig jaar?
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Putkop wrote:
el stevo wrote:ok, de regen wordt alsmaar uitgesteld dus. Gisteren al gaan rijden in houffalize op kurkdroge trails. Van 't weekend hopelijk meer van dat
Het heeft al lang niet meer geregend dus ik denk dat de grond ook wel wat kan verdragen.

En het gaat miss een bui doen, écht zwaar regenen hopelijk niet. De kou daarentegen... tgaat fris aan de vis zijn!

Btw: proloog verkend? Is dat een nieuw trace? Of idem als vorig jaar?
Hebben het nieuwe wb parcours eens volledig verkend hé el stevo... :bounce: , normaal gezien is het voor den HOT hetzelfde als vorig jaar maar heb zo toch mijn twijfels dat het gewoon 2 maal het nieuwe zal zijn. Dan gaan we daar nog e wa zien hoor #-o ... als je het nieuwe ziet en doet is dat van vorig jaar echt niets in vergelijking met nu... 8-[
5peedy
Mountainbiker

Post by 5peedy »

Kijk al uit naar het weekend. :bounce:

Zolang het nat een beetje wegblijft kan ik leven met de kou. Voor de eerste keer hier, dus klaar voor 3 dagen amusement in de achterhoede. :)
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

VTom wrote:Hebben het nieuwe wb parcours eens volledig verkend hé el stevo... :bounce: , normaal gezien is het voor den HOT hetzelfde als vorig jaar maar heb zo toch mijn twijfels dat het gewoon 2 maal het nieuwe zal zijn. Dan gaan we daar nog e wa zien hoor #-o ... als je het nieuwe ziet en doet is dat van vorig jaar echt niets in vergelijking met nu... 8-[
Twee maal het nieuwe is nog geen 10km, dus dat is het zeker niet hoor. Ze waren trouwens het gras aan het maaien aan de Fosse d'Outh dus daar gaan we zeker passeren :wink:
Post Reply