Ronde van Vlaanderen 2012: aankomst in Oudenaarde

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.

Goede keuze om de aankomst naar Oudenaarde te verhuizen?

Ja
39
19%
Nee
144
72%
Geen mening
18
9%

Total votes: 201

RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

black levi wrote:schrok er toch van dat zelfs de taaienberg geschrapt is of was ik toen al in slaap gevallen? :wink:
Slaapwel,... was de eerste beklimming van de dag :wink:
black levi
Mountainbiker

Post by black levi »

RigolleM wrote:
black levi wrote:schrok er toch van dat zelfs de taaienberg geschrapt is of was ik toen al in slaap gevallen? :wink:
Slaapwel,... was de eerste beklimming van de dag :wink:
shit man...ben maar beginnen kijken toen Cancellara ten val was gekomen en bij het afdalen van de stationsberg dacht ik : "en nu naar den taaien"...groot was mijn verbazing dat ze hem niet aandeden, onterecht dus :oops:
geromino
Mountainbiker

Post by geromino »

Ik vond de ronde wel mooi,en inderdaad er is 'afwachtend' gereden omdat niemand het verloop exact kent.Daarom moest de UCI eens ingrijpen.Schaf de oortjes ook voor Pro-tour wedstrijden af.stel je een RVV voor zonder oortjes een beetje vochtigheid op de kasseitjes en je zal sportief spektakel zien tussen de toppers en subtoppers. Ik pleit
er nog eens voor dat ENKEL DE RENNERS het wedstrijdverloop mogen bepalen.Niet de commercie.Nu zijn zij de speelbal van de grote geldwolven.En wees gerust die gaan hun macht met de oortjes niet zomaar uit handen geven hoor.
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

tis toch hetzelfde niet meer. Inderdaad een beetje een sfeerloze aankomstzone. Geen volk op pakweg 500 m van de meet.
'k Vrees er een beetje voor, wanneer er een natte editie zal zijn. Hopelijk dan niet teveel valpartijen en chaos op de kassei-beklimmingen
:wink:
KVDB
Mountainbiker

Post by KVDB »

geromino wrote:Ik vond de ronde wel mooi,en inderdaad er is 'afwachtend' gereden omdat niemand het verloop exact kent.Daarom moest de UCI eens ingrijpen.Schaf de oortjes ook voor Pro-tour wedstrijden af.stel je een RVV voor zonder oortjes een beetje vochtigheid op de kasseitjes en je zal sportief spektakel zien tussen de toppers en subtoppers. Ik pleit
er nog eens voor dat ENKEL DE RENNERS het wedstrijdverloop mogen bepalen.Niet de commercie.Nu zijn zij de speelbal van de grote geldwolven.En wees gerust die gaan hun macht met de oortjes niet zomaar uit handen geven hoor.
#-o Ge spreekt uzelf tegen. Die lussen zijn er voor de commercie.
Joe Banana
Mountainbiker
Location: Cube reaction 2008, On One Scandal 29'r (in opbouw)

Post by Joe Banana »

De RVV is ne klassieker waarbij de Muur traditie is. Afblijven van het oorspronkelijk concept. De RVV is geen criterium ... nog efkes en WVDH gaat nog zeggen wie er mag winnen ook zeker ... en de is hoofdact U2 met Nathalia in 't voorprogramma die komt optreden op de festivalweide :roll:
Zoiets kan alleen in Belgie volgens mij ... ne rijke kwiet die NIKS van koers kent (WVDH) die zich, uit verveling en omdat em zn vorig jobke beu was, gaat moeien met de koers en die dikke sigarenpaffende bonzen van de Belgische Wielrijdersbond vinden dat allemaal goed.

Suggestie voor Wouter .... FORMULE 1

Greetz,
Joe
Post Reply