Zo 08/04/2012 Loyers :: 4ieme Raid Young Force

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

08/04/2012 - LOYERS - 4° RAID YOUNG FORCE

Post by Bresciani »

4° RAID YOUNG FORCE
Provincie: Namen
Categorie: Toertocht
Afstand: 15-25-35-45-65 km
Hoogmeters+: 150-1200 m
Aantal bevooradingen: 1-4
Aantal deelnemers in 2011: 407
Startuur: 7.30-11.00 (-10.00: 65 km)
Plaats: Hall Omnisports, Place de Loyettes
Postcode: 5100
Prijs: 4-5 €
Extra: Douches, Bike-Wash, Bewaakte fietsparking, Korting O2 BIKERS Club
Phone: 0476/98.83.13
E-mail: young.force.bc.loyers@gmail.com

Hallo,

Deze nog gevonden....

't Is in de streek van Andenne, dus 't zou misschien wel eens een mooi kunnen zijn.

Eerst eens horen wat de plannen zijn voor 't weekend. :wink:
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

zit van het weekend in de ardennen. Ga waarschijnlijk afkomen voor de 65. Iemand deze tt al gereden?
Offshore
Mountainbiker
Location: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Post by Offshore »

Heb enkele jaren geleden de VTT de la Miau gereden. Die wordt jaarlijks (in de zomer ?) georganiseerd met start op het voetbalveld van Loyers. Heb goede herinneringen aan een tocht in en uit het dal van de Samson en de Maas. Bijzonder weinig verhard.
Bovendien ligt Loyers vlak achter Namen, dus is de autorit beperkt in tijd.
Deze TT is een andere organisatie, maar dat zal wel niks aan de aard van het parkoers veranderen, veronderstel ik.
pierrot le fou
Mountainbiker
Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully

Post by pierrot le fou »

Offshore wrote:Heb enkele jaren geleden de VTT de la Miau gereden. Die wordt jaarlijks (in de zomer ?) georganiseerd met start op het voetbalveld van Loyers. Heb goede herinneringen aan een tocht in en uit het dal van de Samson en de Maas. Bijzonder weinig verhard.
Deze TT is een andere organisatie, maar dat zal wel niks aan de aard van het parkoers veranderen, veronderstel ik.
Doet me denken aan Sart-Tilman , aan de sreek te zien , dus niet min ...
en als ze de goede kant opgaan is er bos genoeg , valeien genoeg en tracks genoeg .
Van alle TT's tot nu toe voor mij een goed alternatief , andere zijn korte ritten .
Ik overleg met mijn maten : de bierbikers om te zien wat ze willen doen , en anders wordt het een thuis-rit , Meerdaelbos -Oud-heverlee --de grote toer +- 63km, Groetjes Pierrot
pierrot le fou
Mountainbiker

Post by pierrot le fou »

Offshore wrote:Heb enkele jaren geleden de VTT de la Miau gereden. Die wordt jaarlijks (in de zomer ?) georganiseerd met start op het voetbalveld van Loyers. Heb goede herinneringen aan een tocht in en uit het dal van de Samson en de Maas. Bijzonder weinig verhard.
en als ze de goede kant opgaan is er bos genoeg , valeien genoeg en tracks genoeg .
Van alle TT's tot nu toe voor mij een goed alternatief , andere zijn korte ritten .
Ik overleg met mijn maten : de bierbikers om te zien wat ze willen doen , en anders wordt het een thuis-rit , Meerdaelbos -Oud-heverlee --de grote toer +- 63km, Groetjes Pierrot
pierrot le fou
Mountainbiker

Post by pierrot le fou »

stovie
Mountainbiker

Post by stovie »

Deze vorig jaar gereden en echt de moeite; mooi parcours en niet zo lastig; echt top van organisatie door een hele enthousiaste bende medewerkers, zoals de naam vd organisatie doet vermoeden ... :-D
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

stovie wrote:Deze vorig jaar gereden en echt de moeite; mooi parcours en niet zo lastig; echt top van organisatie door een hele enthousiaste bende medewerkers, zoals de naam vd organisatie doet vermoeden ... :-D
Iets voor de fully (boomwortels/stenen..) of eerder een "snel" parcour?
pierrot le fou
Mountainbiker

Post by pierrot le fou »

Sorry , voor de driemaal post , de pc op hetbwerk bleefhaperen , en het klikken met de muis bracht dat als gevolg , , dus sorry
Herminator
Mountainbiker

Post by Herminator »

Iemand info over ondergrond daar op het moment ?
Heb niet veel zin om banden te verleggen.
momenteel RORO vooraan RARA achteraan.
Doenbaar ,
Thx voor info
Post Reply