Als ik naar de Ardennen rijd met de wagen, wil ik graag wat avontuur en ontdekking. Dat was er helaas niet in dit systeem.
Maar met 1800 hm en 76km was dit toch een stevige training.
Post by toon pertetotal »
Als de ardennes trophy ook niemeer door theux zelf mag word het wel een stuk saaier in deze streek... zwaar genoeg wast wel ja met die lange klimmentoon pertetotal wrote:Ik heb op de parkeerweide een afstandsbediening gevonden van een vw (alleen afstandsbediening zonder sleutels aan)
Als iemand zich meldt stuur ik deze op .
Misschien stom gedaan van ze mee te nemen ipv ze aan de organisatie te geven.
Maar bij deze,stuur me een pb en ik stuur ze op(of ik breng ze als t niet te ver is)
Jammer van het verbod om door Theux te rijden,ik vrees dat het overal kapot gemaakt gaat wordendoor bepaalde instanties (of misschien nu maar even,het is tenslotte een verkiezingsjaar)
Al bij al was het voor mezelf zwaar genoeg zo in t begin van t ardennenseizoen.
Volgende week beter.
Dat is ook mijn gedacht, al kan er op 't laatste moment nog wat verkeerd gegaan zijn, wie zal het zeggen. Na de eerste lus gestopt, geen zin om nogmaals hetzelfde te doen, en dus ruim op tijd in de zetel om de finale van de RVV live mee te makenjan helsen wrote:Voel mij een beetje in de zak gezet. Ik organiseer zelf een MTB tocht voor de club. Toestemmingen heb je normaal wel een maand van te voren op zak. Tijd genoeg om web-sites aan te passen. Ik heb zo het idee dat ze dit verzwegen hebben.