Weet er iemand of deze nog ergens te verkrijgen zijn en waar ?? ( cube reaction 29 gtc sl ) maat 21"
Deze bike staat me enorm aan, maar ben al bij 2 cube verdelers langst geweest en konden hem niet meer krijgen, de boodschap daar was wachten op de modellen van 2013 die ergens in augustus voorgesteld worden op een beurs in duitsland, maar dan zou het nog een tijdje wachten zijn voor je er eentje hebt en zolang kan ik niet meer wachten.
alvast merci,
cube reaction 29 gtc sl
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
wouterscottscale
- Mountainbiker
-
racoonfreak
- Mountainbiker
Post by racoonfreak »
Mijne was besteld op 2 november, ik rij er nu toch al 2 weken mee
Dit "model" schijnt idd uitverkocht te zijn, net als veel andere modellen van Cube
Dit "model" schijnt idd uitverkocht te zijn, net als veel andere modellen van Cube
- buffaloyann
- Mountainbiker
Post by buffaloyann »
Heb hier in de buurt (Mechelen) hetzelfde gehoord: Reaction 29 GTC Pro en Reaction 29 GTC SL zouden al uitverkocht zijn. Het feit dat zelfs bike-discount.de de fietsen niet meer op hun website heeft staan, belooft ook niet veel goeds ...
- mountainsurfer
- Mountainbiker
Post by mountainsurfer »
mag ik vragen waar ge die nog gevonden heblooike wrote:Het is een merida big nine lite 3000 geworden.
of besteld en hoelang de leveringstermijn is
alvast bedankt