Kom eraan vanuit Zottegem voor de 60 km.
Si vediamo
Post by cube-rider »
Oei, eerste keer Henegouwen? Vanaf dan ga je niets anders meer willen dan Henegouwen :)cube-rider wrote:Eerste keer dat ik naar Henegouwen kom.Na Vlaams-Brabant, Oost en west Vlaanderen aangedaan te hebben nu eens iets nieuw.Qua variatie,hoogte en omgeving heb ik me van een biker-maat laten wijsmaken dat dit zeker de moeite waard is![]()
Si vediamo
Ik vrees daar ook voor. Als je daar de smaak te pakken krijgt,... .CBo wrote:Oei, eerste keer Henegouwen? Vanaf dan ga je niets anders meer willen dan Henegouwen :)cube-rider wrote:Eerste keer dat ik naar Henegouwen kom.Na Vlaams-Brabant, Oost en west Vlaanderen aangedaan te hebben nu eens iets nieuw.Qua variatie,hoogte en omgeving heb ik me van een biker-maat laten wijsmaken dat dit zeker de moeite waard is![]()
Si vediamo
Thuin en omgeving is keer op keer super zalig. Wij gaan het liefst van al naar Henegouwen :)
Bresciani wrote:La Douce Wallonië..... woorden schieten terkort hé....![]()
Altijd wel het vakantiegevoel als je zo door ons landje mag rijden ten zuiden van de taalgrens.![]()
@ de Forumbikers,
Ginder om 7u45, dat we zeker kunnen vertrekken om 8u?![]()
Grtz en tot later.
Ik zou zeggen, start/rij gerust mee met ons FORUMBIKERS-bende.....Glee wrote:Ik ben er ook om 7u45 , zondag exact 1 jaar bezig met MTB en eerste ardennen rit :)
Ik ben zeker dat ik in niemand zijn wiel kan blijven :) :)
Gil
Post by Motorbiker »