Zo 01/04/2012 Anderlues :: La Rando Vertes

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
cube-rider
Mountainbiker

Post by cube-rider »

Eerste keer dat ik naar Henegouwen kom.Na Vlaams-Brabant, Oost en west Vlaanderen aangedaan te hebben nu eens iets nieuw.Qua variatie,hoogte en omgeving heb ik me van een biker-maat laten wijsmaken dat dit zeker de moeite waard is :bounce:
Kom eraan vanuit Zottegem voor de 60 km.
Si vediamo :wink:
CBo
Mountainbiker

Post by CBo »

cube-rider wrote:Eerste keer dat ik naar Henegouwen kom.Na Vlaams-Brabant, Oost en west Vlaanderen aangedaan te hebben nu eens iets nieuw.Qua variatie,hoogte en omgeving heb ik me van een biker-maat laten wijsmaken dat dit zeker de moeite waard is :bounce:
Oei, eerste keer Henegouwen? Vanaf dan ga je niets anders meer willen dan Henegouwen :)
Thuin en omgeving is keer op keer super zalig. Wij gaan het liefst van al naar Henegouwen :)
wattie
Mountainbiker

Post by wattie »

CBo wrote:
cube-rider wrote:Eerste keer dat ik naar Henegouwen kom.Na Vlaams-Brabant, Oost en west Vlaanderen aangedaan te hebben nu eens iets nieuw.Qua variatie,hoogte en omgeving heb ik me van een biker-maat laten wijsmaken dat dit zeker de moeite waard is :bounce:
Oei, eerste keer Henegouwen? Vanaf dan ga je niets anders meer willen dan Henegouwen :)
Thuin en omgeving is keer op keer super zalig. Wij gaan het liefst van al naar Henegouwen :)
Ik vrees daar ook voor. Als je daar de smaak te pakken krijgt,... . :-D
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

La Douce Wallonië..... woorden schieten terkort hé.... :wink:

Altijd wel het vakantiegevoel als je zo door ons landje mag rijden ten zuiden van de taalgrens. :-)

@ de Forumbikers,

Ginder om 7u45, dat we zeker kunnen vertrekken om 8u? :-k

Grtz en tot later. :-D
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

Ik twijfel nog een beetje.
Den deze lijkt me tamelijk kinky en na 4 weken inactiviteit op de bike zou ik beter een gematigder tochtje pakken.
Dour is ook niet mis qua streek, Wavrin is dan weer een stukske dichter.

Eventjes geduld.
dom
Mountainbiker

Post by dom »

Bresciani wrote:La Douce Wallonië..... woorden schieten terkort hé.... :wink:

Altijd wel het vakantiegevoel als je zo door ons landje mag rijden ten zuiden van de taalgrens. :-)

@ de Forumbikers,

Ginder om 7u45, dat we zeker kunnen vertrekken om 8u? :-k

Grtz en tot later. :-D

Hi all,...
Ik probeer er ook te zijn tegen 7h45... Kan dan eens kijken hoe lang in jullie wiel kan blijven...
Glee
Mountainbiker
Location: X-trail SAVE 5.0 - BeOne Team -Canyon Nerve AL 29-9.9 SL - Giant Defy composite

mtb

Post by Glee »

Ik ben er ook om 7u45 , zondag exact 1 jaar bezig met MTB en eerste ardennen rit :)
Ik ben zeker dat ik in niemand zijn wiel kan blijven :) :)
Gil
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

dom wrote:Hi all,...
Ik probeer er ook te zijn tegen 7h45... Kan dan eens kijken hoe lang in jullie wiel kan blijven...
Vanaf volgende week stap ik ook terug op de fiets :wink:
(en niet voor op de weg te fietsen #-o #-o )

CU
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Re: mtb

Post by Bresciani »

Glee wrote:Ik ben er ook om 7u45 , zondag exact 1 jaar bezig met MTB en eerste ardennen rit :)
Ik ben zeker dat ik in niemand zijn wiel kan blijven :) :)
Gil
Ik zou zeggen, start/rij gerust mee met ons FORUMBIKERS-bende..... :-)

Wij zijn allemaal geen hoogvliegers hoor.... behalve als't op HM's aankomt, die slikken we met plezier. :drunk:
Maar wij fietsen vooral voor ons plezier, niet voor de faam..... :wink:
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Als ik het bos van Mariemont in de zoekfunctie ingeef - want ik kan het me weer niet herinneren - komen we bij Anderlues en Manage uit. Manage reden we reeds, en zo te lezen vonden we het prachtig.
Dat beloofd voor zondag 7u45
Post Reply