Ik denk dat het toch een ruime minderheid zal betreffen dan. Ik ben 30 jaar en mijn max hartslag is op 205 bpm 'vastgesteld'drikkie wrote: ik heb een hoge hartslag - mijn max is vastgesteld op 201 tijdens een medische test. Volgens de betreffende sportarts is er slechts een minderheid van mijn leeftijd (27j) dat een maximum hartslag >200 kan halen
Welke marathon-uitdaging voor een beginner?
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
-
el gordo
- Mountainbiker
Na La Primevera te hebben gereden vorig weekend in Andenne, denk ik eraan om mee te rijden in Waimes.
Welke afstand weet ik nog niet, maar het zal max de 65km zijn.
In welke mate valt La Primavera te vergelijken met een Cimes de Waimes? Ik ben niet van plan om voluit te gaan, verre van, maar het lijkt me wel wat om mee te rijden tijdens zo'n tocht.
In welke mate valt La Primavera te vergelijken met een Cimes de Waimes? Ik ben niet van plan om voluit te gaan, verre van, maar het lijkt me wel wat om mee te rijden tijdens zo'n tocht.
- SteveHillen
- Mountainbiker
Post by SteveHillen »
Ik heb vorig jaar voor de eerste keer Les Cimes De waimes 65km gereden en dit jaar voor de eerste x La Primavera.el gordo wrote:Na La Primevera te hebben gereden vorig weekend in Andenne, denk ik eraan om mee te rijden in Waimes.
Ik vind dat sommige afdalingen in Les Cimes technischer zijn vooral tot aan Ovifat redelijk wat klimmen. als je u kan 'beheersen' tot dan dan mag Les Cimes geen probleem zijn. want na ovifat is het zwaarste voorbij.
Alvast veel succes!
- SteveHillen
- Mountainbiker
Post by SteveHillen »
Volgens mijn garmin is les cimes zeker niet meer hoogtemeters maar het zou wel eens kunnen dat je in les cimes moet afstappen bij sommige afdalingen. Voor de rest vond ik daar alles goed te bollen dus gewoon inschrijven en op uw eigen tempo uitbollen. Bij mij kwamen de eerste van de 80km mij al voorbij op de skipiste van ovifat dus ik ben zeker geen snelle maar heb hem wel uitgereden.
das het belangrijkste zeker, ik heb me dit jaar ook voor les cimes ingeschreven en ben benieuwd. Ik heb me bewust voor de eerste keer op de kleine ingeschreven, denk dat ik me anders wel eens zou kunnen mispakken :)SteveHillen wrote:Volgens mijn garmin is les cimes zeker niet meer hoogtemeters maar het zou wel eens kunnen dat je in les cimes moet afstappen bij sommige afdalingen. Voor de rest vond ik daar alles goed te bollen dus gewoon inschrijven en op uw eigen tempo uitbollen. Bij mij kwamen de eerste van de 80km mij al voorbij op de skipiste van ovifat dus ik ben zeker geen snelle maar heb hem wel uitgereden.