Mountainbikecenter Thomascooksport Kemer Turkey
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
Post by vivkemobiel »
Ik zat ook al eens te denken om deel te nemen maar was nog nie zeker of Turkije wel een ideaal mountainbikeland is.
Maar nu ik de commentaren lees, denk ik er toch anders over.
Misschien het wel eens wagen ofwel oktober-november ofwel februari-maart.
Maar nu ik de commentaren lees, denk ik er toch anders over.
Misschien het wel eens wagen ofwel oktober-november ofwel februari-maart.
- marco di lungo
- Mountainbiker
- woman on wheels
- Mountainbiker
- marco di lungo
- Mountainbiker
Post by marco di lungo »
Da is ook al gebeurd dat ik daar ineens 4 man miste.Iets verderop hoorde ik vanuit de diepte ineens roepen.Er stonden 4 Trek's tegen né roeiboot op het strand( nog gezien ),en 4 zwemmers in de blauwe zee.Het water was toch zo aantrekkelijk.

- woman on wheels
- Mountainbiker
Post by woman on wheels »
Hahahaha... Ik heb dat verhaal eerder deze week nog al es gehoord
En ja, ik beken: de mooie baaien en felblauwe zee trekken toch wel aan en als daar dan ook nog eens een omgekeerd bootje ligt, de zon schijnt en een 'fotograaf' in de buurt... dan durft de mens al eens de uitgestippelde MTB paadjes verlaten...
En ja, ik beken: de mooie baaien en felblauwe zee trekken toch wel aan en als daar dan ook nog eens een omgekeerd bootje ligt, de zon schijnt en een 'fotograaf' in de buurt... dan durft de mens al eens de uitgestippelde MTB paadjes verlaten...
-
moto-bikerider
- Mountainbiker
Post by moto-bikerider »
ja,Marco nu moet ik zekers terug komen...de fotos aan die boom van 2000 jaar zijn onscherp

- marco di lungo
- Mountainbiker
Post by marco di lungo »
Dan zit er inderdaad niets anders op dan terug te komen Waldo.Dan rijden we nog is terug langs het boompje........

- woman on wheels
- Mountainbiker
Post by woman on wheels »
Vandaag is de nieuwe O2 bikers uit (april 2012) en er staat een artikel in (blz 106 tem 108) op ontdekking in de Turkse Rivièra 'from sea to sky'!