Zo 25/03/2012 Kortryk-Dutsel / Holsbeek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
JanJ
Mountainbiker

Meer moet een mens niet hebben !

Post by JanJ »

Als er nu nog ooit één idioot zegt dat het MTB seizoen in de winter is [-X [-X [-X [-X

Dit was gewoon ZALIG : lekker weertje, super tocht, uitstekende bepijling (zo hoort het !), mooie bevooradingen,en super bewaakte stalling voor en na de tocht. Kortom , genieten van begin tot einde !

Dikke thumbs up voor de organisatie en Deboosere !
Komt in de top 10 van mijn TT's !

Tot volgend jaar
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

Iemand de GPS-track van de 60? Wij zijn vertrokken voor de 60, maar 3 gebroken spaken en een slepende band tegen het frame heeft ons tochtje ingekort tot 25 km :evil:
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Al fluitend vertrokken voor de tocht van de chiromeiskes, en direct de 60km gekozen.
Dat fluiten heeft echter niet lang geduurd, amai dat 1e deel!
Prachtige tocht, en perfecte bepijling, daar hebben jullie echt moeite voor gedaan.
Tot volgend jaar.
stef j.
Mountainbiker

Post by stef j. »

fantastische tt!
JLSteve78
Mountainbiker

Post by JLSteve78 »

dit was een super TT

ik kan niet genoeg proficiat wensen aan de organisatie, ik bedenk nogmaals dat deze puike organisatie het werk is van vrijwilligers, pet af!!!!

er was niets te kort, niet bij de start, niet onderweg en niet bij de aankomst

het weer maakte het nog mooier en ik betreur het hoegenaamd niet dat ik geen primavera heb gereden

één pijl heb ik gemist (en ik leek niet de enige): net voor de eerste bevoorrading van de 60km, waardoor ik deze heb gemiste en snakte naar de tweede bevoorrading

gééft niet, proviand was op zak..

groeten en tot volgend jaar
phille
Mountainbiker

Post by phille »

klassieker aan't worden deze TT, kon ik had ik naar andenne gegaan, maar eens met de vaste vork uitpakken is ook leuk !!!

Als het wat vochtiger is zijn de laatst 10km DODELIJK en BAGGER, ik zou de organisatie wel aanraden om daar zeker mee rekening te houden, maar nu was het gewoonweg PERFECT biken met goeie ontvangst, fietsparking, volledige bevoorrading (aan de eerste was wa weinig poeier in het water gedaan :-)
Waar kan ik de utslag vinden met zo'n nummerbordje voel ik me plots veel belangrijker :-)
mahna-mahna
Mountainbiker

Post by mahna-mahna »

Vandaag de 60 km gereden
Gelukkig zat het moeilijkste klimwerk in het eerste gedeelte van de TT
De Zoenk deze keer wel opgeraakt :P
Bedankt organisatie voor deze prachtige TT
Pogo
Mountainbiker

Post by Pogo »

Schitterende tocht en alles goed geregeld, inschrijving, bepijling, bevoorrading en aan de finish. Super. Laatste km waren echt killing, extra lusje gedaan en dan denk je de laatste km's nog even lekker knallen, ik dacht dat ik gek werd daar en ik was alle plezier van de voorgaande 55km's was ik snel vergeten... Aan de finish een pannenkoek en een blonde Leffe gepakt en alles was weer goed haha!!
Astamoës
Mountainbiker

Post by Astamoës »

Amai dat deed deugd.
Velen spreken hier van de Zounk (die vandaag alleen steil -erg steil- was), maar ik had meer last met die brikaljonhelling een paar km verderop, daar had ik geen grip meer en moest eraf...
Her en der een klein klapke gedaan, de tweede bevoorrading overgeslagen wegens goeie babbel met een "Van Paemel" uit Westel.
Na 110 km terug thuis op 4u50.
Jammer dat er niet werd samengewerkt met de wielerbond(en) voor de verzekering. Het goede doel (nieuwe lokalen) maakt het goed. (Dit jaar)
david134
Mountainbiker

Post by david134 »

weet er iemand waar de fotos staan van deze dag ?
Post Reply