Deze ochtend de rode en de blauwe route gereden. Rood vond ik de leukste. Blauw had leuke stukken, maar ook veel lange rechte brede saaie dreven. Groen hebben we links gelaten, door hetgeen ik hier al gelezen heb.
Geen opmerkingen over pijlen, nergens moeten zoeken.
1 puntje: we reden op de blauwe route, op een gegeven moment reden we langs een bos, in dat bos lag iets wat op een duin leek, vol heerlijke zanderige singletracks,bergop, bergaf... Fun! Waarom is dit niet opgenomen in de route? We hebben ons hier een 45' geamuseerd! Het moet ergens vlakbij de snelweg zijn, mannen van de streek zullen wel weten wat ik bedoel.
Lille-Beerse - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gevaarlijk terrreinHelmut B wrote: 1 puntje: we reden op de blauwe route, op een gegeven moment reden we langs een bos, in dat bos lag iets wat op een duin leek, vol heerlijke zanderige singletracks,bergop, bergaf... Fun! Waarom is dit niet opgenomen in de route? We hebben ons hier een 45' geamuseerd! Het moet ergens vlakbij de snelweg zijn, mannen van de streek zullen wel weten wat ik bedoel.
In den donkere nog plezanter
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
vandaag ook nog eens hier komen rijden.
licht er prachtig bij maar op sommige single tracks staat het vol putten en dat vond ik minder prachtig.
licht er prachtig bij maar op sommige single tracks staat het vol putten en dat vond ik minder prachtig.
ik ben hem vandaag voor de eerste keer gaan rijden, veel stukken die ik ken uit toertochten :p al bij al best een leuke toer, alleen heel veel denneappels momenteel :D en op de blauwe toch ffkes verkeerd gereden :p (was met blauw begonnen in beerse en was dus pas helemaal op laatst) wel vond ik het soms even verwarrend dat ik nogal vaak een splitsing tegen kwam en dus even niet meer wist wat ik best volgde om alle lussen gedaan te hebben :p
- auel neides
- Mountainbiker
Re: Lille-Beerse - Bloso
Post by auel neides »
Vandaag groen-rood gedaan. Groen is de fun vanaf met de ondergrond die ver***** is door het regenweer. Rood was te doen, af en toe volledige weg kapot gereden door traktors en quads met het gevolg dat zelfs mijn overmaats 29" wiel tot 3/4 in de plas zat..
Re: Lille-Beerse - Bloso
Zaterdag ben ik samen met een maagd-mountainbiker de blauwe route gaan rijden, best wel leuk! Heel fijne singletracks, wel één keer tegen de wereld gegaan met mijn cyclocrosser, maar dat was maar heel zachtjes en we konden er eens goed mee lachen.
Meteen daarna de fietsen ingeladen en de groene lus gaan rijden in Kasterlee. Dat is toch nog een GROOT verschil!
Meteen daarna de fietsen ingeladen en de groene lus gaan rijden in Kasterlee. Dat is toch nog een GROOT verschil!