Zo 25/03/2012 Kortryk-Dutsel / Holsbeek
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
Was van plan naar Eupen te gaan maar dat laatste heeft voor mij de doorslag gegeven..oberwirt wrote:alles is afgepijld! het parcours ligt er prachtig bij! de vaten Leffe zijn ook aan het koelen! tot morgen
-
Captain Slow
- Mountainbiker
Post by Captain Slow »
Mooie tocht, perfect bepijld. Hier en daar leuk technisch stukje. En eindelijk weet ik de zounk liggen nu, alleen was hij 10 meter te lang voor mij... daar ga ik op trainen...
tussen BV1 en BV2 zat er een iets saaier stukje met redelijk wat asfalt, maar soit. Op t einde wel volledig stilgevallen op dat lang stuk met die zuigende ondergrond, licht ging volledig uit...
tussen BV1 en BV2 zat er een iets saaier stukje met redelijk wat asfalt, maar soit. Op t einde wel volledig stilgevallen op dat lang stuk met die zuigende ondergrond, licht ging volledig uit...
- MudZuluFinest
- Mountainbiker
Hier ook genoten van een schoon tochtje, full option met de extra lus op't einde. De benen zijn ok voor volgende week olne-spa-olne.
De eerste 16km waren het zwaarst, met ongeveer 400hm. Daarna liep het een stuk beter.
De Zounk lag er schitterend bij vandaag, maar toch net 1m voor het einde voet aan de grond moeten zetten door een wortel.
De eerste 16km waren het zwaarst, met ongeveer 400hm. Daarna liep het een stuk beter.
De Zounk lag er schitterend bij vandaag, maar toch net 1m voor het einde voet aan de grond moeten zetten door een wortel.
1e keer dat ik hier kom rijden, en zeker geen spijt van !
Het eerste deel was inderdaad direct een goedbelegde boterham. Amai.
De Zoenk was inderdaad een venijn, kwam ook niet aan de top.
Technische stukjes waren fun, en de ene technische afdaling was zo weggenomen uit de Herdermarathon
Zeer goede uitpijling, bevoorradingen meer dan genoeg en een plezant gekwetter van de Chiromeiskes
Op het einde de lus er nog bij genomen, ik was toch bezig dus waarom niet, maar de laatste zuigende kilometers waren het echte addertje onder het gras, pfff
Nog een pannenkoekske en nen Ice Tea in't zonneke en voldaan naar huis. Doe dit verder meisjes en jongens en ik ben er volgend jaar opnieuw!=D>
Alleen spijt dat ik Fons nie gezien heb, ik fiets niet zo veel indeze buurt en 't was nu eens een kans om ook eens in zijn legendarische filmpjes te staan, ooit lukt het me...
Het eerste deel was inderdaad direct een goedbelegde boterham. Amai.
De Zoenk was inderdaad een venijn, kwam ook niet aan de top.
Technische stukjes waren fun, en de ene technische afdaling was zo weggenomen uit de Herdermarathon
Zeer goede uitpijling, bevoorradingen meer dan genoeg en een plezant gekwetter van de Chiromeiskes
Op het einde de lus er nog bij genomen, ik was toch bezig dus waarom niet, maar de laatste zuigende kilometers waren het echte addertje onder het gras, pfff
Nog een pannenkoekske en nen Ice Tea in't zonneke en voldaan naar huis. Doe dit verder meisjes en jongens en ik ben er volgend jaar opnieuw!=D>
Alleen spijt dat ik Fons nie gezien heb, ik fiets niet zo veel indeze buurt en 't was nu eens een kans om ook eens in zijn legendarische filmpjes te staan, ooit lukt het me...