Vraagje (naar aanleiding van wat voorafging): komt de huidige route van Haacht overeen met de gps-track op de bloso-site?
Indien niet: kan de route van de gps-track nog gereden worden?
Ik merkte deze zomer dat de Putte-route afwijkt van de gps-track (meerdere wijzigingen), maar dat geeft dankzij de goede bewegwijzering geen problemen.
Haacht - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
-
slijkbijter
- Mountainbiker
- Bumba
- Mountainbiker
Ondanks extreme omstandigheden hebben we onze zwerfvuil aktie laten doorgaan. Makkelijk eigenlijk, het vuil kwam ons toegezwommen
Het kan er weer een jaartje tegen maar natuurlijk hopen we volgend jaar niets te vinden op de tracks
@slijkbijter : nee, ik denk niet dat er al nieuwe gps tracks zijn. De huidige route wijkt dus wel degelijk af van bestaande tracks
Het kan er weer een jaartje tegen maar natuurlijk hopen we volgend jaar niets te vinden op de tracks
@slijkbijter : nee, ik denk niet dat er al nieuwe gps tracks zijn. De huidige route wijkt dus wel degelijk af van bestaande tracks
Deze kun je ook hier http://www.bloso.be/sportpromotie/mount ... oepID=2394 vindenEspédé wrote:Mensen die de nieuwe blauwe route rijden en recorden op GPS mogen deze altijd eens online plaatsen!
Bedankt, maar is dit de nieuwe track, aangezien deze in de loop van dit jaar gewijzigd is? (zie een paar posts hierboven)Bolleke wrote:Deze kun je ook hier http://www.bloso.be/sportpromotie/mount ... oepID=2394 vindenEspédé wrote:Mensen die de nieuwe blauwe route rijden en recorden op GPS mogen deze altijd eens online plaatsen!
Vandaag de route van Haacht er nog eens bijgenomen, was lang geleden :)
Vroeger moest je langs de Dijle een padje inslagen (via een visvijver als ik me niet vergis), maar dit mag nu niet meer.
Pijltje hebben ze nu een beetje verder gezet, maar volgens mij wat 'in het wilde weg'.
Je moet de graskant induiken (geen padje) en dan over een veld rijden (eveneens geen pad).
Ik heb dit vandaag maar niet gedaan aangezien er iemand met zijn traktor die grond aan het omploegen was :)
Vroeger moest je langs de Dijle een padje inslagen (via een visvijver als ik me niet vergis), maar dit mag nu niet meer.
Pijltje hebben ze nu een beetje verder gezet, maar volgens mij wat 'in het wilde weg'.
Je moet de graskant induiken (geen padje) en dan over een veld rijden (eveneens geen pad).
Ik heb dit vandaag maar niet gedaan aangezien er iemand met zijn traktor die grond aan het omploegen was :)
- Bumba
- Mountainbiker
Op zaterdag 19 november 2011 zal mountainbike club MTBHA8 een 3de "Zwerfvuil - weg ermee" aktie ondernemen op de Haachtse Bloso route.
meer info via www.mtbha8.be
Ook niet MTBHA8 leden zijn welkom (misschien ideale gelegenheid voor een 1ste kennismaking met de club?).
We verzamelen om 09.30u op de markt in Haacht
meer info via www.mtbha8.be
Ook niet MTBHA8 leden zijn welkom (misschien ideale gelegenheid voor een 1ste kennismaking met de club?).
We verzamelen om 09.30u op de markt in Haacht
Ja klopt, nieuw parcoursFmaréchal wrote:weet er iemand of de blosoroute is aangepast?
ben gisteren met het gezin een toertje gaan doen met de fiets, en op verschillende plaatsen stonden er pijltjes waar deze vroeger niet stonden.
en andere pijlen zijn van kleur veranderd.vooral groene en blauwe nieuwe pijlen tegengekomen.
greetz