Zo 25/03/2012 Kortryk-Dutsel / Holsbeek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
oberwirt
Mountainbiker

Post by oberwirt »

alles is afgepijld! het parcours ligt er prachtig bij! de vaten Leffe zijn ook aan het koelen! tot morgen :P
MTBert
Mountainbiker

Post by MTBert »

Vandaag 186 km met de koersfiets gereden (Gent - Wevelgem), ben eens benieuwd wat er morgen nog in de beentjes gaat zitten :-)
roger
Mountainbiker

Post by roger »

MTBert wrote:Vandaag 186 km met de koersfiets gereden (Gent - Wevelgem), ben eens benieuwd wat er morgen nog in de beentjes gaat zitten :-)
Normaal gezien heel goed,maar maandag zal het wel wat minder zijn.
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

oberwirt wrote:alles is afgepijld! het parcours ligt er prachtig bij! de vaten Leffe zijn ook aan het koelen! tot morgen :P
Was van plan naar Eupen te gaan maar dat laatste heeft voor mij de doorslag gegeven..
Bulls Eye
Mountainbiker

Post by Bulls Eye »

Prima tocht, zoals elk jaar trouwens. Wel spijtig dat je uw kaartje niet kan laten inscannen!!! Misschien volgend jaar toch eens samenwerken met de bond, want nergens geen naam of iets dergelijks moeten opschrijven. Weet iemand of je dan verzekerd bent van de VWB??
Tot volgend jaar dan mannen :bounce:
Captain Slow
Mountainbiker

Post by Captain Slow »

Mooie tocht, perfect bepijld. Hier en daar leuk technisch stukje. En eindelijk weet ik de zounk liggen nu, alleen was hij 10 meter te lang voor mij... daar ga ik op trainen...

tussen BV1 en BV2 zat er een iets saaier stukje met redelijk wat asfalt, maar soit. Op t einde wel volledig stilgevallen op dat lang stuk met die zuigende ondergrond, licht ging volledig uit...
MudZuluFinest
Mountainbiker

Post by MudZuluFinest »

mooi tochtje =D> inderdaad die laatste 5km waren om dood te gaan..
beef-cake
Mountainbiker

Post by beef-cake »

de thuisblijvers hebben deze keer ongelijk gekregen ! veel sensatie en afwisseling en toch voldaan met een glimlach naar huis gereden; zeker voor herhaling vatbaar !
roelp
Mountainbiker

Post by roelp »

Hier ook genoten van een schoon tochtje, full option met de extra lus op't einde. De benen zijn ok voor volgende week olne-spa-olne.

De eerste 16km waren het zwaarst, met ongeveer 400hm. Daarna liep het een stuk beter.

De Zounk lag er schitterend bij vandaag, maar toch net 1m voor het einde voet aan de grond moeten zetten door een wortel.
MTBert
Mountainbiker

Post by MTBert »

1e keer dat ik hier kom rijden, en zeker geen spijt van !

Het eerste deel was inderdaad direct een goedbelegde boterham. Amai.
De Zoenk was inderdaad een venijn, kwam ook niet aan de top.

Technische stukjes waren fun, en de ene technische afdaling was zo weggenomen uit de Herdermarathon :wink:

Zeer goede uitpijling, bevoorradingen meer dan genoeg en een plezant gekwetter van de Chiromeiskes :lol:

Op het einde de lus er nog bij genomen, ik was toch bezig dus waarom niet, maar de laatste zuigende kilometers waren het echte addertje onder het gras, pfff :wink:

Nog een pannenkoekske en nen Ice Tea in't zonneke en voldaan naar huis. Doe dit verder meisjes en jongens en ik ben er volgend jaar opnieuw!=D>

Alleen spijt dat ik Fons nie gezien heb, ik fiets niet zo veel indeze buurt en 't was nu eens een kans om ook eens in zijn legendarische filmpjes te staan, ooit lukt het me... :lol:
Post Reply