Zo 25/03/2012 Vorselaar :: 4de Tocht van het Verloren Uur

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Danny MTB Vorselaar
Mountainbiker

Post by Danny MTB Vorselaar »

start= 08:00h sluitingsuur=10.30h
gierke guy
Mountainbiker

Post by gierke guy »

Jongens waar ligt vorselaar ergens.
Is dat bij Turnhout of bij Herentals.Want ik kom vanbij Vosselare,
bij nevele.Oost vlaanderen.
Waar kan ik het best inpikken.Als ik mijn auto nu op de carpool zet in Lille
en ik rij richting" breugelhut" kom ik dan pijlen tegen? :lol: :lol: :lol: :wink:
stoffel001
Mountainbiker

Vanaf de E313

Post by stoffel001 »

Je kan beter de E313 afrit 20 Herentals nemen, daar richting Grobbendonk rijden en zo verder naar Vorselaar. (=ongeveer 10 min van de autostrade met de auto)
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Vergeten te vragen.
Iemand enig idee van de inschrijvingsprijzen?
MTBFrank
Mountainbiker

Post by MTBFrank »

Inschrijvingsprijzen:
3 euro leden
4 euro niet leden
Oh ja, ons kiekens hebben ook nog een verassing in petto :wink:
SequelDave
Mountainbiker

Post by SequelDave »

Mooi tt. De complimenten. Heb wel spijtig genoeg een afslag gemist om de 45km te doen. Na ong 10 km wel de splitsing gezien en daar gekozen voor de 45km. Toch moet ik ergens nog een splitsing hebben gemist want plots zag ik die kiekens terug voor me met 23km op de teller.

Hier mijn parcours:
http://j.mp/H2PHPt
zwoefff
Mountainbiker

Post by zwoefff »

Geweldig tof tochtje, zo tof dat ik het twee keer gedaan heb. :P
Eén keer de volle 45km (geen enkele pijl gemist). een tweede keer hier en daar een afkorting. Goed voor een totaal van 80Km en 3.40 uur plezier.
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Deze ochtend 7u.15 ongeveer met de fiets bij mij thuis vertrokken en ergens halverwege het parcours aangepikt aan Heieind. Met dank aan de organisatie om dit zo kenbaar te maken.
Aan die persoon van de organisatie die ik onderweg tegenkwam --> dank u wel voor het korte stukje samen maar ten eerste kon ik dat tempo niet volgen en ten tweede was ik mijn lens kwijt. Ze zat gelukkig nog in mijn oog dus met 2 minuten retard toch terug kunnen vertrekken.

Aangename toer, wel niet teveel singletracks en redelijk wat asfalt maar dat kwam voor mij zeer goed van pas. Heb eindelijk nog eens kunnen genieten op de fiets in tegenstelling tot de voorbije weken.

http://connect.garmin.com/activity/161236916

@SequelDave,
Geen idee wat jij in je ogen had maar jij hebt zelfs de bevoorrading en alles ten westen van Vorselaar gemist. #-o
g-works
Mountainbiker

Post by g-works »

Het was een beetje fris , maar het was een leuke TT, 2e helft het tempo wat opgedreven en de laatse 8km vollebak,permanent cyclocross parcoer bij het vertrek was een plezante opwarmer, volgend jaar zeker terug , bedankt voor de eitjes.
peter special
Mountainbiker

toertocht vorselaar

Post by peter special »

:-D dit was een schoolvoorbeeld van een toertocht ,alles perfect .goede pijlen!! mooie en goede bevoorrading lekkere ananas en zelfs voor de laatste starters !! topweer ,beetje koud bij vertrek en dan de zon prima =D> wij komen volgende jaar terug zeker weten !!
Post Reply