De meesten vallen daar wanneer ze de zijkant van zo een staaf raken die in de rijrichting ligt,dan heb je hetzelfde effect als je met je voorwiel een borduur raakt of als je iemand zen achterwiel raakt dan is het ook moeilijk om je recht te houden.jaro wrote:Dat tapipleinke zal ni gaan denk ik, daar gaan de beeskes mee over en dat zal niet mogen van de boswachter.Bulls Eye wrote:Prima organisatie, als ik dan toch een minpuntje mag zeggen,"DIE ROOSTER"!! Blijkbaar vallen er hier heel veel mensen op. Net voor ons iemand van de kelberg op de grond, 5 sec later volgend slachtoffer. Zou de organisatie hier bv geen bord kunnen zetten of zelfs nog beter een tapipleinke erover... Mss een idee voor volgende keer. Voor de rest niets dan positief nieuws.
Ik snap wel niet waarom dat daar zoveel gevallen is, ben daar al zo dikwijls overgereden zonder problemen, is toch niks speciaals. :wink:
Heb daar ook al iemand zien liggen met een sleutelbeenbreuk maar kon niet veel doen want de ambuance was al op weg.Dus ik let daar ook altijd goed op dat ik mooi tussen die dwarstaven rij,voorheen had ik dat ook nooit gedacht dat je daar kan vallen.