Met de HUB op de achtergrond kan dat niet beter natuurlijkhondahornet wrote:Nice!!, mooie compositieflupke73 wrote:
Fotogallerij : Your bike on the field.
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Stalen Jeff Jones diamond frame met truss vork.
Dat is een frame/vork combo die hij samenstelt.
Je kan dus geen geveerde vork erin duwen zonder de volledige rijeigenschappen te verklooien.
Ik heb 'm vandaag voor de 2de keer uitgelaten, en 2 keer een grijns op mijn gezicht die er lang blijft op zitten (buiten dat treehugging moment).
Van de website
Dat is een frame/vork combo die hij samenstelt.
Je kan dus geen geveerde vork erin duwen zonder de volledige rijeigenschappen te verklooien.
Ik heb 'm vandaag voor de 2de keer uitgelaten, en 2 keer een grijns op mijn gezicht die er lang blijft op zitten (buiten dat treehugging moment).
Van de website
It's a high performance non-suspension bicycle... instead of designing the bike for XC-racing like so many unsuspended bikes I wanted this bike to be better for technical and distance riding... Since this bike is not designed around a suspension fork I'm able to do much more to improve the handling. By designing the frame and fork together and considering the larger wheels I'm able to make a bike that rides very differently to a 'normal' rigid bike (be it 26 or 29er) with a short rake fork.