Volgende updates zijn besteld:
KNCN rode QR
KNCN rode ventielkapjes
KNCN rode zadelpenklem
deze worden samen gemonteerd met nieuw setje zomerbanden Hutchinsons red cobra
Zo vandaag reeds mijn voorwiel voorzien van nieuwe snelspanner, een stuk lichter dan mijn vorige. Ook een nieuwe setje Hutchinson red cobra voor deze zomer. Ben echt tevreden van het resultaat. Morgen het achterwiel.
Foto:
Zo vanmorgen de nieuwe updates geïnstalleerd en natuurlijk in het rood.
Rode KCNC zadelpenklem en rode kettingbladbouten. Zijn laatste rode accenten anders to much denk ik.
Komende week staat fiets bij LBS om nieuwe tandwielen, ketting, voor derailleur XT te monteren. Enkel nog een carbon zadelpen en dan is deze heel tevreden.
Komend weekend dan maar eens foto's on the field maken in Ardennen.
Zo staat de fiets er voor deze zomer erbij. Mss niet de afwerking die iedereen verwacht maar ben er tevreden mee en het doet zijn werk.
Ben nog aan twijfelen voor rode bar ends van ritchey maar ben niet zeker.
Zo juist mtb gaan afhalen. Nieuwe XT casette, XT ketting, middenste en buiten kettingbladen Deore, nieuwe derailleur wieltjes en een nieuw setje remblokjes. Rijd terug als een treintje. Klaar om tijdens vakantie ardennen te verkennen.
Tijd geleden. Ondertussen niet veel meer veranderd aan de Felt buiten Ritchey carbon bar-end en een Bryton Gps waar ik heel tevreden van ben.
Sinds kort op zoek naar een 29'er en mijn oog laten vallen op een Cannondale F29 1. Iemand meningen erover dan hoor ik ze graag. Felt zal dan waarschijnlijk de verkoop in gaan.
Grtz Stijn