Zo 18/03/2012 Gits :: 4de Grysperretoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sofeurken
Mountainbiker

gits

Post by sofeurken »

hier ook zéér vroeg aangezet wegens familiale verplichtingen,voor de 58km.In t begin redelijk wat hoogtemeters.Ook het plaatselijk trailparcours s bekeken maar wijselijk voorbijgereden .Zeer afwisselend parcours,enkel dat stuk lags de grote baan was wel lang maar gelukkig meewind :lol: 2 TOP-bevoorradingen!
Enkele super technische stukjes waar hier en daar toch enkele veranderingen waren buiten voorgaande jaren,de meesten waren toch wel iets makkelijker.Nergens voet aan grond gezet,dus je kan met een 29-er ook wel technisch rijden maar dat wisten sommigen onder jullie wel al :wink:
Ook per uitzondering s gebruik gemaakt van de afspuitstand(met borstels),thanks mark en na nog een drankje huiswaarts.
Een rit van mtb-ers voor mtb-ers!
Het was in orde!,we hadden ook niet anders verwacht :lol:
micka
Mountainbiker

Post by micka »

@pro29: de reden van mijn "agressief" gedrag , als je 4 topic's over toertochten leest wordt de beginnende biker steeds verweten niet uit de kant te willen gaan, terwijl er voor de "betere" onder ons gewoon wedstrijden & chrono's bestaan .
En waar ik met mijn verstand zat ......... er zit geen verstand in een schuivende achterband . :P
Sully
Mountainbiker

Post by Sully »

De zon was van de partij, een zacht windje ook.
Bijzonder duidelijke bepijling.
Super lekkere bevoorrading, man waren die cakes lekker, allemaal trouwens, mooi ingedeeld over het parours
Gevarieerd parcours waar zeer veel werk in gestopt geweest is : RESPECT !!!!!
(Ik weet wat het is want we organiseren zelf ook een TT)
Technische stukken die de naam technisch waard zijn.
Afspuit stand met borstels: heerlijk.
Meer dan geslaagde voormiddag

Grtzz, een Duivelshond.
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

Een woordje van dank aan al onze vrijwilligers en de mensen die hun privestukken en schuur ter beschikking stelden en natuurlijk ook aan jullie die deze tocht reden. Voor jullie plezier doen we het en de positieve commentaren geven ons kracht er weer een vervolg aan te breien. De negatieve puntjes hopen we er volgende keer uit te krijgen alhoewel een nachtelijke bui en sabotage moeilijke tegenstanders zijn.we hebben door de regen een stuk wandelpad moeten schrappen en van daar moesten we kiezen voor het stuk grote baan tss de simple en de bultjes. Een apparte vermelding voor de 2 jonge dames die de 75km uitgereden hebben =D> =D> =D>
hier een paar fotokes van de bevoorrading in Kortemark. Er volgen er nog heel veel meer, maar daarvoor nog een paar dagen geduld. Hou dit forum of onze site daarvoor in de gaten
https://picasaweb.google.com/1132842343 ... 5739486418
Erimy
Mountainbiker

Post by Erimy »

Content van de rit , gestart met het trailparcours maar het lint ging nog niet redelijk in de weg, we moesten er jammer genoeg niet over, een pijltje met MOEILIJK was daar welkom geweest ! Ging hem niet helemaal doen, maar gaandeweg voelde ik me toch redelijk ondanks de tegenwind, en had ook nog geen technishe stroken gezien, benieuwd waar ze waren dan toch maar rond het legerdomein gereden, toen ook daar de mannen die in Hooglede hun ketting stuk hadden tegengekomen en met deze meegereden tot St-Henricus

Maar het bleef maar waaien , en toen kwamen er ook nog "zuigende" stukken erbij, en met de Berm 2 maal te doen toch redelijk pompaf in Gits aangekomen, en moest dan nog naar Lendelede met de fiets omdat de vrouw al vertrokken was naar haar zus!

Volgens mij waren er in eerdere edities nog meer technische stroken, beetje jammer , want net daarom doe ik deze tocht graag , maar keerde zeer tevreden huiswaarts en dank aan Bakkerke voor de taarten ! er zullen er nog over zijn vrees ik !
alexbiker
Mountainbiker

Post by alexbiker »

Top, top, top meer moet dat niet zijn =D> =D> .

Bakker zou je geen traiteurdienst beginnen voor andere TT's te bevoorraden :lol: :lol: .

Tot volgende
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

Vrouwen, Mannen en KIDS bedankt voor jullie opkomst =D> =D>
Gelukkig konden jullie genieten vn een zonnetje en een licht briesje :-D :-D

Enkel op de 44km waren er enkele die wat prob hadden met het late opduiken van de Bev (28km volgens onze GPS) voor sommige was dit 30km op hun teller.
De ene melde dit zeer Vriendelijk de andere NIET [-X [-X [-X
De vriendelijk meldingen worden in dank aanvaard =D> =D> =D>
de rest kan ontploffen. :wink: :wink:

vandaag nog even da pijlen terug in de dozen steken en dan terug gaan genieten van andere organisatie's.

BEDANKT MTB'ers jullie waren met 535.
En 20 op de Kidstoer

Groetjes Stefaan
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

Erimy wrote:
Volgens mij waren er in eerdere edities nog meer technische stroken, beetje jammer , want net daarom doe ik deze tocht graag , maar keerde zeer tevreden huiswaarts en dank aan Bakkerke voor de taarten ! er zullen er nog over zijn vrees ik !
Volgend jaar zullen de technische stroken die er dit jaar niet inzaten erweer inzitten en we hebben alweer nieuwe stukjes in gedachten dus niet getreurd erimy :lol: :drunk:
KRBiker
Mountainbiker

Post by KRBiker »

Proficiat voor de mooie tocht. Er waren misscien één of twee stroken die er een beetje over waren, maar is moeilijk om rap een waardig alternatief te vinden om de verschillende stroken te verbinden. Misschien één puntje dat kan in overweging genomen worden voor volgend jaar: ik vond op de 75 km de technische stroken nogal overwegend op het einde komen (als de benen al wa minder fris zitten). Misschien kan dit wat beter verdeeld worden?
micka
Mountainbiker

Post by micka »

Zijn er ergens foto's genomen van de kidstour?
Post Reply