Sandcrawler wrote:Ge mist wreed veel dan,ik had er gisteren 102.Vintage wrote:Die 66 km is heen en terug naar huis inbegrepen toch? Want anders mis ik blijkbaar een groot stuk van de route telkens ik ga. Tegewoordig kom ik maar aan max 33 km met het cyclocross parcours bij.Biker23 wrote:Vandaag de 3 lussen gereden plus deel van cyclocross. Lag er super bij en snel. Goed voor 66 km plezier. Juist voor de regen thuis.
Herentals - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Moest ge eventueel overwegen om de verbinding naar Lille te maken,opletten in't terugkomen.Er is op een gegeven moment een nieuwe splitsing om naar Groen Lichtaart te rijden,deze nog niet volgen want die is nog niet volledig.Vintage wrote:Sandcrawler wrote:Ge mist wreed veel dan,ik had er gisteren 102.Vintage wrote: Die 66 km is heen en terug naar huis inbegrepen toch? Want anders mis ik blijkbaar een groot stuk van de route telkens ik ga. Tegewoordig kom ik maar aan max 33 km met het cyclocross parcours bij.
Ok, thx voor de tip!Sandcrawler wrote:Moest ge eventueel overwegen om de verbinding naar Lille te maken,opletten in't terugkomen.Er is op een gegeven moment een nieuwe splitsing om naar Groen Lichtaart te rijden,deze nog niet volgen want die is nog niet volledig.Vintage wrote:Sandcrawler wrote: Ge mist wreed veel dan,ik had er gisteren 102.
- pukkie89
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper sworks 29", Epic sworks 29"
Vanaf daar waar een heel groot oranje bord staat en waar je links af moet slaan (vroeger moest je daar rechtdoor).Alpine wrote:Vanaf waar begint de omleiding voor de blauwe lus want die heb ik blijkbaar vorige zondag gemist ?
Er staat ook een papier langs de kant waar op staat "omleiding mtb route".
- Stalen Worm
- Mountainbiker