Een heel goeie rit. Mooie afwisseling tussen stijle korte beklimmingen en lange gezapige beklimmingen. Enkele leuke riskante afdalingen, zeer goede afpijling.
Het was mij eerst ST, maar er zullen er zeker nog volgen.
Hopelijk een goede tijd neergezet op de 45km.
Zo 18/03/2012 Sart-Tilman :: 19ème VTT du SART-TILMAN
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
The Doctor 46
- Mountainbiker
Post by The Doctor 46 »
Prachtig parcours . Ze hebben de bergske maar voor het uitkiezen hier. Ongeveer 1300hm voor 55km is gene prul.
Weet er iemand soms den tijd van de snelste ?
Weet er iemand soms den tijd van de snelste ?
- Z.
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets
Ook voor mij de eerste Ardennenslag van 2012. C'était magnifique.
Ik dacht goed bezig te zijn aan mijn chrono op de 55, tot de eerste 20 van de race mij plots voorbij vlogen. WTF?! Nog veel bokes eten.
Toch geprobeerd om mijn eigen tempo te blijven rijden. Zalige klimmetjes en afdalingen. Meer van dat de komende weken graag.
Ik dacht goed bezig te zijn aan mijn chrono op de 55, tot de eerste 20 van de race mij plots voorbij vlogen. WTF?! Nog veel bokes eten.
Toch geprobeerd om mijn eigen tempo te blijven rijden. Zalige klimmetjes en afdalingen. Meer van dat de komende weken graag.
- Murdock
- Mountainbiker
- Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29
+1, ik had ook een goe gevoel tot ze mij langs links en langs rechts voorbij vlamden. Vanzelf rapper (lees te rap) beginnen rijden en het dan zwaar moeten bekopen ... Over de tocht niks dan lof, ook absoluut geen hinder ondervonden van de snellere jongens. De smaak weer goed te pakken, volgende week Andenne en dan Olne-Spa-OlneZ. wrote:Ook voor mij de eerste Ardennenslag van 2012. C'était magnifique.
Was ook present, tot ik na 3 km kon terugdraaien. Wat een pechmorgen. Eerst was camelbag leeggelopen in de koffer. Dan dus na 3 km schijfremmen naar de haaien, en tot slot op een km van de auto ontploft band...
Ben dan maar 120 km met de koersfiets gaan rijden...
Last edited by flip on Tue 20 Mar 2012 13:34, edited 1 time in total.