Zo 18/03/2012 Gits :: 4de Grysperretoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kok
Mountainbiker

Post by kok »

Fuel EX 9 wrote:Bedankt aan de mensen bij de bevoorrading en aan de seingevers bij de berm. Genoten van de 58 km, maar was wel stukkapot op het einde en dus zeer content toen ik zone 1 zag.
Van parkoers kan er niet veel aan verbeterd worden, je moet roeien met de riemen die je hebt.
Nogmaals bedankt aan de organisatie en tot volgend jaar
Waarom spreekt iedereen over "roeien met de riemen die je hebt."
dit is een volwaardige tocht ,die eens anders is dan berg en bos,en daarom zeker niet minder waardig,Bijna alles was top,naast de Leffe kies ik graag eens iets anders [-o<
Er is heel veel werk ingestoken,en dat voel je,en smaak je aan de bevooraading =D> =D> =D>
mayohagar
Mountainbiker

Post by mayohagar »

Over choco gesproken, hier zit er nog ene die choco is. Samen gestart met miene copain. Tot aan splitsing 44 km geen probleem. Eerste maal gestorven op strook tegen wind aan militair domein in Houthulst. Dan wat moeite met pijltjes die niet meer correct hingen. Super 2de bevoorrading. Vriendelijke mensen. Na 2de bevoorrading nog even in wiel gehangen van vriendelijke dame. Tweede maal gestorven rond de steengroeve. Derde bevoorrading kwam niks te vroeg. Wel lang stuk langs staatsbaan. Blijkbaar nog een wijziging van parcours ? En ja het venijn zat in de staart.

Dank aan de organisatie.
Volgende week Kortrijk voor korte rit want 's namiddags present op Gent-Wevelgem.

=D> =D> =D> =D> =D>

PS : de taartjes waren super
kleine mees
Mountainbiker

Post by kleine mees »

mayohagar wrote: Eerste maal gestorven op strook tegen wind aan militair domein in Houthulst.
Die voel ik nu nog...amai en dat bolde niet
bunny_gone_bad
Mountainbiker

Post by bunny_gone_bad »

De gebroeders vanuit Dikkebus vonden dit alvast het hoogtepunt van het weekend! =D>

Trouwens een welgemeende merci voor de uitstekende bepijling
(wij weten wat het inhoud)

Tot volgende maal!
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

bedankt aan de voltallige ploeg van de grysperre's voor deze meer dan geslaagde vierde editie.
genoten van begin tot einde van deze prachtige mountainbiketocht.
Meer was er echt nie uit te halen en da stuk achter de staatsbaan was ook de kortste oplossing om op het crossparcours in st-henricus te geraken (mschn volgende keer langs kleinere wegen naar ginder. bv via de ieperse heerweg naar de bakvoorde straat)
Kan nu ook nog 2 gezichten op 2 namen zetten nl. metalbiker en slappetieze.
prettige kennismaking gasten.(k'denk da slappetieze nog altijd bij de masseur ligt of al aan't slapen is :lol: :lol: )
In ieder geval weer ne prachtige voormiddag gehad in gits
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Fuel EX 9
Mountainbiker

Post by Fuel EX 9 »

kok wrote:
Fuel EX 9 wrote:Bedankt aan de mensen bij de bevoorrading en aan de seingevers bij de berm. Genoten van de 58 km, maar was wel stukkapot op het einde en dus zeer content toen ik zone 1 zag.
Van parkoers kan er niet veel aan verbeterd worden, je moet roeien met de riemen die je hebt.
Nogmaals bedankt aan de organisatie en tot volgend jaar
Waarom spreekt iedereen over "roeien met de riemen die je hebt."
dit is een volwaardige tocht ,die eens anders is dan berg en bos,en daarom zeker niet minder waardig,Bijna alles was top,naast de Leffe kies ik graag eens iets anders [-o<
Er is heel veel werk ingestoken,en dat voel je,en smaak je aan de bevooraading =D> =D> =D>
Ela. Ik bedoelde dit zeker niet slecht! Ik heb al toertochten gereden die veel meer hadden kunnen doen met wat ze hebben.
Hier hebben ze echt alles ut de kast gehaald en nog de moeite gedaan om vanalles in elkaar te steken.
Ik ben er zeker van dat ze nog veel meer offroad hadden willen insteken als ze er hadden. Ik kom hier zeker nog terug.
Ondertussen ook nog de mensen aan de inschrijving bedanken. Ging lekker vlot!
Greetz
brecht krulle
Mountainbiker

Post by brecht krulle »

plummecrosser wrote:eerst eens beginnen met de minpuntjes, eerste was dat er plots een pijl verdwenen was tussen Klerken en de Madone maar over een afstand van 75km kan dat wel eens gebeuren, en het tweede minpuntje is dat mijn medebiker een ofday had maar als je al een jaar of twee samen aan het het toeren bent kan dat ook wel eens gebeuren maar voor de rest niks dan lof over deze organisatie, seingevers zeer goede bepijling perfeckte bevoorradingen met alles maar dan ook alles er op en er aan, mooi parkoer, anders dan verleden jaar, vriendelijke mensen enz.....
Wel spijtig voor de mtb-ers die bij de eerste vettige strook pech kenden, ik had meer geluk enkel mijn kabel los van mijn achter versnelling gelukkig aan de bevoorrading iemand met de geschikte sleutels, bedankt aan deze persoon, in Kortemark is mijn medebiker richting huiswaard gekeerd dus verder alleen maar aan de volgende bevoorrading de 4 dunnekeuntjes tegen gekomen en zij hebben me toch enkele km op sleeptouw genomen mercie daarvoor ook de Erikabiker heeft me geholpen om nie volledig stil te vallen, toch een strook met wind in de rug, zone 1, de tocht beeindigd met 75 km op de teller in 4uur, ook een dikke proficiat aan die jonge gast die mee was met die twee vrouwen van de boskanters dat was een serieuse vuurdoop, die zal ook wel goed slapen metten de 74km, Gits tot volgend jaar want ik moet jullie nog 10cent die ik tekort had voor mijn tweede Blonde Leffe, maar ook natuurlijk voor jullie pracht van een tocht, bedankt voor deze mooie Zondag

tis niets wi , graaggedaan
Woody 7
Mountainbiker

Post by Woody 7 »

Awel, twas weer dik in orde! =D> Door de regen van vannacht was het nog extra zwaar in een streek die zeker niet te onderschatten valt...
Het max. eruit gehaald ook met hier en daar ook enkele privé stukken,duidelijk een rit waar veel werk is ingestoken.Waarvoor dank aan de organisatie!!! =D>
Tot volgend jaar :bounce:
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Dikke proficiat aan alle Grysperre's voor de vlekkeloze organisatie!!! =D> =D> =D>
We kregen een gevarieerd parcours met meer dan voldoende offroad, een perfecte bepijling met telkens leuke zone-aanduidingen, 3 schitterende buffetten met verse appeltaart,- peperkoek en - rijsttaartjes!!! Ik heb alleszins mijn deel genomen =P~. Bedankt bakkertje!!!

Bedankt voor de fijne voormiddag!!
Graag tot volgend jaar. :drunk:
ehum
Mountainbiker

Post by ehum »

Iets minder fantasietjes en bergop of 2011 maar de bevoorrading maakte zoveel goed dat ik er volgend jaar zeker terug bij ben.
Post Reply