Zo 18/03/2012 Gits :: 4de Grysperretoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

Voila, alles staat klaar om jullie morgen (als ik snel typ zal dat nog morgen zijn ) een fijne dag te bezorgen tot dan he :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

vandaag es wat MTB'ers ontvangen. Ti eens wa anders dan zelf op bezoek gaan.
Mannen en Liefst veel Vrouwen u weze wel gekomen. ;-)
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Voila si,
fris en monter gaan we naar Gits.
Mannen en vrouwen van het forum, welkom straks op onze 4de mtbrit

Tot straks
Grtz
de wes :bounce: :bounce: :bounce:
pro29
Mountainbiker

Post by pro29 »

mooie en tamelijk zware tocht

stroken door akkers was beetje te maar kan mss niet anders

jammer dat op de berm de mensen die problemen hebben niet het verstand hebben om plaats te maken, kan ongelukken vermijden

volgend jaar terug van de partij
micka
Mountainbiker

Post by micka »

de berm ni goe verteerd , been en arm bezeerd , ma da kan de pret ni drukken, de kids hebben er een mooie herinnering bij bedankt aan de begeleiders van de kidstocht.
@pro29 deze tocht is er voor iedereen dus nee wij springen niet in de gracht als er iemand passeert die denkt meer te zijn dan een ander .
Leg mij eens uit waar je aan de kant kan op de berm, kan voor jou ni moeilijk zijn met al je verstand ???? :evil:
Fuel EX 9
Mountainbiker

Post by Fuel EX 9 »

Bedankt aan de mensen bij de bevoorrading en aan de seingevers bij de berm. Genoten van de 58 km, maar was wel stukkapot op het einde en dus zeer content toen ik zone 1 zag.
Van parkoers kan er niet veel aan verbeterd worden, je moet roeien met de riemen die je hebt.
Nogmaals bedankt aan de organisatie en tot volgend jaar
kleine mees
Mountainbiker

Post by kleine mees »

Mooie rit. Op de grote toer wel zeer weinig volk tegengekomen, waarschijnlijk door de zwaarte vant parcour.

Ja die berm was er shiek maar wel spijtig dat op die laatste afdaling iemand voor me plots door had dat hij dat niet durfde en stil stond. En ik half op mijn smikkel, hij kon er niets aan doen maar had toch beter naar rechts geweest. Hij kon het wel maar als de schrik toeslaat...

Hier en daar wel zware zompige stukken maar op de 75 toch nog net 21 gemiddelde gehaald.

I have one thing to say...

:-D
pro29
Mountainbiker

Post by pro29 »

micka wrote:de berm ni goe verteerd , been en arm bezeerd , ma da kan de pret ni drukken, de kids hebben er een mooie herinnering bij bedankt aan de begeleiders van de kidstocht.
@pro29 deze tocht is er voor iedereen dus nee wij springen niet in de gracht als er iemand passeert die denkt meer te zijn dan een ander .
Leg mij eens uit waar je aan de kant kan op de berm, kan voor jou ni moeilijk zijn met al je verstand ???? :evil:
da wil ik ook niet da ze opzij springen, ik wachtte ook zodat de voorgangers hun ding kunnen doen, iedereen moet toch weten wat ze wel en niet kunnen

en waar zat jij met al je verstand als je been en arm verteerd hebt? waarom direct agressief worden? [-X
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Terug vanuit Gits!!! Vertrokken met het gedacht om de 56 te rijden maar onderweg plots gekozen voor de volle 74km, en man, het was verdomme nie van de poes zulle!!! Niet dat het parcours onberijdbaar was, ik vond het heel goed berijdbaar maar die sakkerse kopwind heeft veel energie uit de beentjes gehaald met als gevolg vanaf de bermen tot in Gits voelde ik de beentjes enerzijds leeglopen en anderzijds dik worden, met als resultaat een ongelofelijke kramp op zone 3 naast die beek!!! "Goe Choco" maar voldaan aangekomen te Gits waar een verkwikkende douche meer dan welkom was. De Grysperre's tot volgend jaar enne......... =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
plummecrosser
Mountainbiker

Post by plummecrosser »

eerst eens beginnen met de minpuntjes, eerste was dat er plots een pijl verdwenen was tussen Klerken en de Madone maar over een afstand van 75km kan dat wel eens gebeuren, en het tweede minpuntje is dat mijn medebiker een ofday had maar als je al een jaar of twee samen aan het het toeren bent kan dat ook wel eens gebeuren maar voor de rest niks dan lof over deze organisatie, seingevers zeer goede bepijling perfeckte bevoorradingen met alles maar dan ook alles er op en er aan, mooi parkoer, anders dan verleden jaar, vriendelijke mensen enz.....
Wel spijtig voor de mtb-ers die bij de eerste vettige strook pech kenden, ik had meer geluk enkel mijn kabel los van mijn achter versnelling gelukkig aan de bevoorrading iemand met de geschikte sleutels, bedankt aan deze persoon, in Kortemark is mijn medebiker richting huiswaard gekeerd dus verder alleen maar aan de volgende bevoorrading de 4 dunnekeuntjes tegen gekomen en zij hebben me toch enkele km op sleeptouw genomen mercie daarvoor ook de Erikabiker heeft me geholpen om nie volledig stil te vallen, toch een strook met wind in de rug, zone 1, de tocht beeindigd met 75 km op de teller in 4uur, ook een dikke proficiat aan die jonge gast die mee was met die twee vrouwen van de boskanters dat was een serieuse vuurdoop, die zal ook wel goed slapen metten de 74km, Gits tot volgend jaar want ik moet jullie nog 10cent die ik tekort had voor mijn tweede Blonde Leffe, maar ook natuurlijk voor jullie pracht van een tocht, bedankt voor deze mooie Zondag
Post Reply