Herentals - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- Trekkie 800
- Mountainbiker
- Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9
Post by Trekkie 800 »
Gisteren hier ook de 3 lussen gereden. Bijan nergens geschoven, enkel 1x door spoorvorming in een bocht. Waren wel veel wandelaars maarja, bellen afremmen en passeren zonder zorgen. Heb de vraag ooit nog eens gesteld maar als je start in Herentals, waar moet je dan terugdraaien naar de finisch ? Grtz.
Morgen eens kijken of dit echt zo een mooie route is als verteld. Ik ga de groene,rode en blauwe lus doen. Heb de oude blauwe route op de gps gezet dus even kijken of daar nog wel door te komen is. Anders zal ik wel de nieuwe lus moeten doen.
Ook eens kijken of de zwarte lus er nog ligt, want zie daar geen info van op internet.
Ook eens kijken of de zwarte lus er nog ligt, want zie daar geen info van op internet.
Die vind je iets verder aan de start van de groene,het is eigelijk een trainings parcour voor cyclocrossers dacht ik.Reflex wrote:Morgen eens kijken of dit echt zo een mooie route is als verteld. Ik ga de groene,rode en blauwe lus doen. Heb de oude blauwe route op de gps gezet dus even kijken of daar nog wel door te komen is. Anders zal ik wel de nieuwe lus moeten doen.
Dat komt vermoedelijk doordat de blauwe lus nu anders is. Maar ik ga proberen om de oude route nog te rijden. Op sommige plaatsen zal het even lopen worden denk ik maar ik zie wel. En anders doe ik de rode of groene lus nog een keergreenbull wrote:Hou er rekening mee dat het parcours aanzienlijk korter is dan aangegeven. Ik heb vorige week de 3 lussen gedaan en kwam maar aan 31 km terwijl denk ik 38 aangegeven staat. Blijft wel het beste Bloso parcours dat ik ken.
@ GT klopt enkel was deze de andere jaren op 1 Maart weg. Weet dus niet of hij er nu nog ligt.
- Trekkie 800
- Mountainbiker
- Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9
Post by Trekkie 800 »
Te zondag deze ook nog eens gereden. Door de werken van de Noord-Zuid-verbinding moest ik wel serieus omrijden en heb zo weer plezante stukjes gemist. Op het eind van de blauwe bij de werken stonder er zoveel borden dat het echt verwarrend was. Ook door de wedstrijd van de voormiddag denk ik. Met de rit van en naar huis toch weer goed voor iets meer dan 60km's.
Die 66 km is heen en terug naar huis inbegrepen toch? Want anders mis ik blijkbaar een groot stuk van de route telkens ik ga. Tegewoordig kom ik maar aan max 33 km met het cyclocross parcours bij.Biker23 wrote:Vandaag de 3 lussen gereden plus deel van cyclocross. Lag er super bij en snel. Goed voor 66 km plezier. Juist voor de regen thuis.
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Ge mist wreed veel dan,ik had er gisteren 102.Vintage wrote:Die 66 km is heen en terug naar huis inbegrepen toch? Want anders mis ik blijkbaar een groot stuk van de route telkens ik ga. Tegewoordig kom ik maar aan max 33 km met het cyclocross parcours bij.Biker23 wrote:Vandaag de 3 lussen gereden plus deel van cyclocross. Lag er super bij en snel. Goed voor 66 km plezier. Juist voor de regen thuis.