Zo 18/03/2012 Oud-Heverlee :: 27ste SVK Vriendentocht Mounta

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Ik kom zeker af maar ben nog aan't twijfelen tussen de 3 grootste afstanden.
Verleden week in Ravels SERIEUS afgezien over de 55km en het ging absoluut niet na 2 weken ziek te zijn maar ik wil me nooit laten kennen. :oops:

We zullen morgen onderweg wel beslissen en betalen gewoon the full monty bij vertrek.
Mistersvekke
Mountainbiker

Post by Mistersvekke »

Da's een schoon geste van de organisatie, ik zal het zeker bevestigen aan de helm uit medeleven voor de kinderen, hun begeleiders en de 2 chauffeurs waarvan een mijn collega was. Deze ramp heeft mij enorm aangegrepen en zal zeker niet twijfelen om met een wit lintje rond te rijden.
Mistersvekke
Mountainbiker

Post by Mistersvekke »

Da's een schoon geste van de organisatie, ik zal het zeker bevestigen aan de helm uit medeleven voor de kinderen, hun begeleiders en de 2 chauffeurs waarvan een mijn collega was. Deze ramp heeft mij enorm aangegrepen en zal zeker niet twijfelen om met een wit lintje rond te rijden.
hanssvk
Mountainbiker

Post by hanssvk »

Alles is afgepijld, morgen vertrekken we om 7 uur om alles te kontroleren. Hopelijk hebben we niet teveel werk. Alle beklimmingen worden aangekondigd met een nummer in dalende lijn, lengte en gemiddeld stijgingspercentage. Een grapjas had al zo'n bord die in de voormiddag met de auto geplaatst was weggehaald, alleen de "tie wraps" lagen er nog als we vannamiddag passeerden om af te pijlen. Het parcours ligt er nu heel goed bij en kan de regen van vannacht zeker aan.
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Ben net terug van een verlate nieuwjaarsreceptie in ons straatje. Ik heb me en b'tje gedeisd gehouden want wil persé de 70 doen. Wat je toch allemaal niet moet over hebben "the thing".
hanssvk
Mountainbiker

Post by hanssvk »

De weersvoorspellingen zaten er naast het heeft niet geregend hier.
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

We maken ons klaar om af te zakken naar Heverlee; als ik het hoor moet ik mijn modderbanden niet steken.
Ook graag een wit lintje ter nagedachtenis van de slachtoffers.
We betalen voor de 70 km en zien wel onderweg (afhankelijk van de weersgoden).

Tot straks.
Steenrijen
Mountainbiker

Post by Steenrijen »

prima tocht mannen!!! Voor herhaling vatbaar :-)
spaver
Mountainbiker

Post by spaver »

Inderdaad een prima tt goed bepijld nen deftige bevooorrading zelfs 2 op de 53km het was weer een leuke zondag voormiddag waarvoor dank en het witte lintje blijft op de helm tot het er van zelf af valt.
Tot de volgende editie
La chouffe 77
Mountainbiker

Post by La chouffe 77 »

Gewoon een schitterende tocht , enkel sommige pijlen in een afdaling mogen vroeger aangegeven zijn voor ons.
Voor de rest doe zo verder. =D> =D>
was aanwezig voor de 72 km

TEAM MTB Okselaar :-D
Post Reply