BeMC - 26-28/05/2012
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- 2 fast 2 follow
- Mountainbiker
Te Koop
Post by 2 fast 2 follow »
Beste,
Wegens professionele redenen, kan mijn collega en ik jammer genoeg niet deelnemen aan dit evenement, maar zijn reeds ingeschreven.
Ik heb 2 inschrijvingen met overnachting te koop.
Heb je interesse laat me iets weten via pb.
Greetz
2f2f
Wegens professionele redenen, kan mijn collega en ik jammer genoeg niet deelnemen aan dit evenement, maar zijn reeds ingeschreven.
Ik heb 2 inschrijvingen met overnachting te koop.
Heb je interesse laat me iets weten via pb.
Greetz
2f2f
- 2 fast 2 follow
- Mountainbiker
Ik volg dit topic met belangstelling - alle pittige initiatieven in de Ardennen prikkelen mijn belangstelling.
Zou dit graag eens beleven, maar jammer genoeg kan ik dat slechts hoogstens een maand vantevoren - wordt afwachten dus .
Maar ... to the point :
@aj kwak :
de opgegeven hoogtemeters : zijn die op het terrein geregistreerd met gps of fietscomputer, of zijn ze met kaarmateriaal zoals NGI of Geolives berekend ?
Zou dit graag eens beleven, maar jammer genoeg kan ik dat slechts hoogstens een maand vantevoren - wordt afwachten dus .
Maar ... to the point :
@aj kwak :
de opgegeven hoogtemeters : zijn die op het terrein geregistreerd met gps of fietscomputer, of zijn ze met kaarmateriaal zoals NGI of Geolives berekend ?
De hoogtemeters zijn zowel geregistreerd met gps op het terrein als nagerekend met kaarten (Garmin). Afwijking tussen beide was minimaal, dus we gaan er van uit dat de hoogtemeters redelijk correct zullen zijn.lowie wrote:@aj kwak :
-
Ghostkebel
- Mountainbiker
bandenkeuze
Post by Ghostkebel »
Altijd afwachten wat het weer doet.
Waarschijnlijk voor met NN en achter RR
Re: bandenkeuze
Het weer is nogal onvoorspelbaar, hopelijk hebben we beter weer en droogt de ondergrond voldoende op, want anders wordt het ploeteren. Ik was enkele weken geleden een week in Durbuy en het lag echt vettig.Ghostkebel wrote:Altijd afwachten wat het weer doet.
Bandenkeuze wordt moeilijk.