Zo 18/03/2012 Gits :: 4de Grysperretoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Keystof
Mountainbiker

Post by Keystof »

de keybones zullen er zijn! altijd een mooi tochtje....
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

Tegenterter meute ook van de partij ...

:bounce: :bounce: :bounce:

Greets Metalbiker
8)
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

het ruikt hier heerlijk naar het schijnt

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:
CeeFlam
Mountainbiker

Post by CeeFlam »

Dunekeuntjes zullen ook van de partij zijn.
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

Ja bikers , deze morgen 8.15H de grote toer gereden . Dit om de pijlkes te controleren. Ik moet zeggen t'was in orde =D> =D> . Er een goed tempo in gehouden (om 12H zouden we samen met ons clubke een spagettie eten :drunk: ) en ik moet zeggen op het einde toch pittige stukken . Dus een beetje doseren kan geen kwaad . Een paar stukken (3) lagen vettig , maar niets erg, het was te rijden en het ging maar om een paar meter. De technische passages waren weer schitterend . En de stukken op de baan werden gebruikt om een beetje op adem te komen , of om eens goed door te trekken :oops: Ik hoop jullie morgen te mogen verwelkomen op onze jaarlijkse voltreffer en hoor graag jullie comentaar aan de afspuitstand. :lol: :lol:
Amuseer jullie en hou het veilig met respect voor de medefietsers. Hou rekening met de vele privestukken zodat we ook volgend jaar deze mooie stukjes onder jullie wieltjes kunnen duwen :lol:
Bushrider =P~
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Voila ze. Nieuwe cassette , nieuw middenblad, 2 nieuwe kettingen. Mijn toestel staat weer klaar om er in te vliegen :bounce: . De goesting is er en het weer zal ook wel meevallen. Alleen het startuur is nog niet bepaald. Ik zal wel zien wanneer ik er geraak. Tot morn hé :wink:
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

den wakkere bakker gits wrote:het ruikt hier heerlijk naar het schijnt

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:
stiekem achter uwen computer gezeten binst dak kik stond te zweten in uw bakkerij :lol: :lol:
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Hier nog geen druppel geregend. Hopelijk blijft het zo en kunnen we jullie een vierde schitterende editie aanbieden. [-o< [-o< [-o<

sebiet de zaal gaan helpen klaar zetten.

Hopelijk mogen we jullie in grote getale verwachten morgen.

Ik zie jullie samen met tjetten aan de bevoorrading in Houthulst.

Grtz
De Wes :bounce: :bounce: :bounce:
slik20
Mountainbiker

Post by slik20 »

Kom morgen met de fiets van thuis om dan de kleine afstand af te haspelen en daarna fris gewassen een beetje verder in de kerk gaan zitten om de instapviering van m'n zoontje mee te maken ( met spijt in het hart dus geen grote afstand dit jaar)
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Vanavond nog een ribbeke gaan eten in de Zilveren lepel te Gits. Op de heenweg veel groen-gele pijlen gezien. Allé gasten tot morgrn hé :bounce: :bounce: :bounce:
Post Reply