Zo 18/03/2012 Gits :: 4de Grysperretoertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Metalbiker
- Mountainbiker
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
- bushrider
- Mountainbiker
Ja bikers , deze morgen 8.15H de grote toer gereden . Dit om de pijlkes te controleren. Ik moet zeggen t'was in orde
. Er een goed tempo in gehouden (om 12H zouden we samen met ons clubke een spagettie eten
) en ik moet zeggen op het einde toch pittige stukken . Dus een beetje doseren kan geen kwaad . Een paar stukken (3) lagen vettig , maar niets erg, het was te rijden en het ging maar om een paar meter. De technische passages waren weer schitterend . En de stukken op de baan werden gebruikt om een beetje op adem te komen , of om eens goed door te trekken
Ik hoop jullie morgen te mogen verwelkomen op onze jaarlijkse voltreffer en hoor graag jullie comentaar aan de afspuitstand.
Amuseer jullie en hou het veilig met respect voor de medefietsers. Hou rekening met de vele privestukken zodat we ook volgend jaar deze mooie stukjes onder jullie wieltjes kunnen duwen
Bushrider
Amuseer jullie en hou het veilig met respect voor de medefietsers. Hou rekening met de vele privestukken zodat we ook volgend jaar deze mooie stukjes onder jullie wieltjes kunnen duwen
Bushrider
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Vanavond nog een ribbeke gaan eten in de Zilveren lepel te Gits. Op de heenweg veel groen-gele pijlen gezien. Allé gasten tot morgrn hé