Zo 18/03/2012 Oud-Heverlee :: 27ste SVK Vriendentocht Mounta

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pierrot le fou
Mountainbiker
Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully

Post by pierrot le fou »

scelter wrote:1. Op de website staat starten tot 11u. Indien ik laat start, ga ik dan ook nog een bevoorrading hebben?

2. Ik wil mss graag inpikken vanuit Leuven. Op welk punt kan ik dat het beste doen. Passeren we mss in de buurt van abdij van het park (daar waardat de bloso route het bos in duikt)?
Rij gewoon met de fiets naar de Naamsepoort , Waversesteenweg op richting Korbeek-dijle , voor de zoete waters rechts , het domein van DonBosco op , enkel 5 km extra(de parking van OHL zal vol staan , ge kunt niet missen )

Als je later start dan opgegeven uur , is er steeds kans dat de bevoorradingen afgebroken zijn , deze personen zijn reeds vroeg uit de veren , en willen in de namiddag -vroege avond afsluiten ), best is tenlaatstse 10h00 vertrekken , dan heb je nog kans op een volle tafel )
BEEKIE
Mountainbiker

Post by BEEKIE »

@dudewithbike:

Na de splitsing van de 30&40 km zitten alle splitsingen voor de 53,62 en de 72km allemaal in één stuk om vervolgens terug aan te sluiten op de 30 en 40km.
hanssvk
Mountainbiker

Post by hanssvk »

De gebeurtenissen van afgelopen dinsdagnacht in Zwitserland hebben ons allemaal diep getroffen. We zijn allemaal bikers maar ook wel iemands papa, mama, broer of zus. Daarom willen we zondag op de mountainbikehappening ons medeleven met de families en kennissen van de slachtoffers uitdrukken door iedere biker een wit lintje aan de inschrijving mee te geven. Bevestig dit lintje aan je helm of fiets als uitdrukking van je medeleven.
vervoort08
Mountainbiker

Post by vervoort08 »

We betuigen ons oprechte medeleven en onze deelneming aan de nabestaanden van de slachtoffers van de busramp in Zwitserland.

Mollendaal On Bike.

MOB zal zondag aanwezig zijn.
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

pierrot le fou wrote:
scelter wrote:1. Op de website staat starten tot 11u. Indien ik laat start, ga ik dan ook nog een bevoorrading hebben?

2. Ik wil mss graag inpikken vanuit Leuven. Op welk punt kan ik dat het beste doen. Passeren we mss in de buurt van abdij van het park (daar waardat de bloso route het bos in duikt)?
Rij gewoon met de fiets naar de Naamsepoort , Waversesteenweg op richting Korbeek-dijle , voor de zoete waters rechts , het domein van DonBosco op , enkel 5 km extra(de parking van OHL zal vol staan , ge kunt niet missen )

Als je later start dan opgegeven uur , is er steeds kans dat de bevoorradingen afgebroken zijn , deze personen zijn reeds vroeg uit de veren , en willen in de namiddag -vroege avond afsluiten ), best is tenlaatstse 10h00 vertrekken , dan heb je nog kans op een volle tafel )
Op deze site staat 11u aangegeven vandaar. Als ik later zou vertrekken dan het officiële startuur verwacht ik uiteraard geen bevoorradingen, maar soms gebeurt het wel eens dat als je aan de late kant bent (maar wel nog binnen de officiële starturen), dat je dan niets meer hebt.
Mountain JOhler
Mountainbiker

Post by Mountain JOhler »

Kan de organisatie een update geven van de staat van het parcour?

Kwestie van te weten welke banden gestoken kunnen worden.
bacardavid
Mountainbiker

Post by bacardavid »

na hoeveel km zijn de bevoorradingen ?
spaver
Mountainbiker

Post by spaver »

Mountain JOhler wrote:Kan de organisatie een update geven van de staat van het parcour?

Kwestie van te weten welke banden gestoken kunnen worden.
Voor mij full time NN achter & voor

Ik wil morgen graag een wit lintje aan mijn fiets bevestigen.
Phille81
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)

Post by Phille81 »

present voor de 72 km 8-)
redben
Mountainbiker

Post by redben »

respect voor jullie initiatief Hans,
Wijzullen graag ons medeleven betuigen door het rijden met het witte lint!!!!!

Tot morgen.

Benny
Post Reply