ik vind het een rare vraag... een camionette en een moto ligt toch echt wel ver uiteen, in alle opzichten.
Ik zou, zeker gezien onze hobby voor de camoinette gaan, en zeker als je over een bouw spreekt...
ikzelf heb ook een berlingo, super content van.
tweede voertuig: camionetje of moto?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
ik heb een paar maand geleden ook een camionet gekocht.
Heb eigenlijk al een golf 4 die ik gebruik voor mn "gewone" verplaatsingen.
Maar we zijn ook aan het verbouwen en ook om te mountainbiken heel handig...
Ik heb er 500eur voor betaald, niet gekeurd. 2 weekjes aan gewerkt, 100 euro ongeveer voor de herstellingen. En was erdoor...
taksen zijn inderdaad bijna niks dusja daarvoor moet je het niet laten.
Het is een t3 geworden, oud ding maarja, vind ik net leuk
En ruimte, niet normaal

Heb eigenlijk al een golf 4 die ik gebruik voor mn "gewone" verplaatsingen.
Maar we zijn ook aan het verbouwen en ook om te mountainbiken heel handig...
Ik heb er 500eur voor betaald, niet gekeurd. 2 weekjes aan gewerkt, 100 euro ongeveer voor de herstellingen. En was erdoor...
taksen zijn inderdaad bijna niks dusja daarvoor moet je het niet laten.
Het is een t3 geworden, oud ding maarja, vind ik net leuk
En ruimte, niet normaal

-
_anonymus_
- Mountainbiker
Post by _anonymus_ »
'k Heb er al één, zie.
Gisteren gekocht.
Het toeval wou dat mijn garagist zijn camionette net te koop stond. Peugeot Partner van '98 met een goeie 200.000 km op de teller.
Bij hem weet ik dat dat ding nooit heeft afgezien, dus heb er wel vertrouwen in.
Is uiteraard geen supercamionette, maar carrosserie in zeer goede staat, binnen zeer proper, vier nieuwe banden erop... voor € 1.500.
Daar kan je niet voor sukkelen, 't is toch maar om sporadisch te gebruiken.
Wil ik comfort, dan neem ik m'n auto wel.
Gisteren gekocht.
Het toeval wou dat mijn garagist zijn camionette net te koop stond. Peugeot Partner van '98 met een goeie 200.000 km op de teller.
Bij hem weet ik dat dat ding nooit heeft afgezien, dus heb er wel vertrouwen in.
Is uiteraard geen supercamionette, maar carrosserie in zeer goede staat, binnen zeer proper, vier nieuwe banden erop... voor € 1.500.
- zwolle
- Mountainbiker
- Location: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88
proficiat met uw aankoop je zal geen spijt hebben_anonymus_ wrote:'k Heb er al één, zie.
Gisteren gekocht.
eens de ruimte gewoon wil je niets anders meer