Omgeving Mechelen
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- don alfonso
- Mountainbiker
Post by don alfonso »
donderdag 11 november rijden wij met de wodanbikers, een recreatief MTB clubje uit Mechelen het bloso parcour in het Meerdaalwoud met vertrek bij de Miester in Bierbeek om 12 u.
ga eens kijken op www.wodanbikers.be
allen welkom,
tot bikes
don alfonso
ga eens kijken op www.wodanbikers.be
allen welkom,
tot bikes
don alfonso
- Wowtre
- Mountainbiker
- Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL
14/11/04 parel van brabant - verbrande brug
11/11 rij ik niet maar wel op 14/11 en ik was ook van plan vanaf thuis (Werfheide Muizen) te vertrekken. Ik heb wel met enkele gasten om 8u30 afgesproken aan de start dus vertrek ik reeds om 7u30. Waar spreken we af?Gino wrote:wie rijdt waar op 11/11/04 in de omgeving van Mechelen? Zowel op de baan als MTB.
En wie gaat zondag 14/11/04 naar Grimbergen, De verbrande brug? is maar 16km vanuit Mechelen dan ben je opgewarmt.
Gino
Wowtre op het eerste zicht is 7h30 no problemo MAAR ik moet nog wachten op een ja of nee van een collega maw als die mee gaat zal ik 7h30 ni halen maar eerder 9h.
Kunnen we een plaats afspreken en een deadline qua uur? Als ik er dan ni ben rij je maar door? vb. Brug trianonlaan 7h30? ik ni daar gij alleen weg ik wel daar wij samen weg.
Wat denk je? enne euh take it easy he ni te hard vlamme he ben ni meer in training sinds aug.
Kunnen we een plaats afspreken en een deadline qua uur? Als ik er dan ni ben rij je maar door? vb. Brug trianonlaan 7h30? ik ni daar gij alleen weg ik wel daar wij samen weg.
Wat denk je? enne euh take it easy he ni te hard vlamme he ben ni meer in training sinds aug.
- Wowtre
- Mountainbiker
- Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL
trianon brug 7u30 is ok, ik heb aan de verbrande brug afgesproken met een maat om 8u30. 't parcours zal er redelijk vettig bijliggen vrees ik, van vlammen zal er niet veel sprake zijn.Gino wrote:Wowtre op het eerste zicht is 7h30 no problemo MAAR ik moet nog wachten op een ja of nee van een collega maw als die mee gaat zal ik 7h30 ni halen maar eerder 9h.
- Beastie Boy
- Mountainbiker
Bike partner uit het Mechelse of omgeving daarrond?
Post by Beastie Boy »
:D Hello, ben newbie mtb'er... bijna helemaal van uitrusting voorzien, alleen kledij nog, fiets tiptop inorde...
Ben nog op zoek ook naar een bike partner... liefst uit de wijde omgeving rond Mechelen, mag ook uit de provincie Antwerpen zijn...
Vragen? Mail me maar op scan-the-world@telenet.be
Ben nog op zoek ook naar een bike partner... liefst uit de wijde omgeving rond Mechelen, mag ook uit de provincie Antwerpen zijn...
Vragen? Mail me maar op scan-the-world@telenet.be
- el duderino
- Mountainbiker
Post by el duderino »
hey, bij mij het omgekeerde, kzit hier al tergend lang op menne bike te wachten,
mor as ge volgend weekend is wilt gon rijden dan neem k diene van onze pa wel
rij meestal in de buurt van het bloso domein in Hofstade
greets

mor as ge volgend weekend is wilt gon rijden dan neem k diene van onze pa wel
rij meestal in de buurt van het bloso domein in Hofstade
greets
- Beastie Boy
- Mountainbiker
Hofstade looks fine to me! :-)
Post by Beastie Boy »
Of bedoelde je dit weekend?
Graag je e-mail adres als je dat wil geven... of gsm nummer?
Last edited by Beastie Boy on Fri 11 Feb 2005 12:42, edited 1 time in total.
- el duderino
- Mountainbiker
Post by el duderino »
de 19e dan,
adres heb k doorgestuurd in PB
is wel al effe geleden da'k nog gereden heb, dus tempo zal niet zo hoog liggen bij mij
adres heb k doorgestuurd in PB
is wel al effe geleden da'k nog gereden heb, dus tempo zal niet zo hoog liggen bij mij
- Beastie Boy
- Mountainbiker
Tempo? ;-) bij mij ook ni, jong, ik begin net...
Post by Beastie Boy »
Oh da gaat goe uitkommen dan, ik begin letterlijk net nu pas, laatbloeier zeker, leg het je wel allemaal uit 
Btw, ik heet Stefan, en jij?
Btw, ik heet Stefan, en jij?