Got some Nerve?
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
Icebreaker
- Mountainbiker
Post by Icebreaker »
Eerlijk gezegd, ik niet. Tis al jaren hetzelfde bij canyon, inspiratie hebben ze precies niet echt.bartike wrote:mooie fiets! vind die kleur combinatie echt ferm!
Niet helemaal waar natuurlijk, in het hogere segment heeft men gewoon andere kleurpaletten enz. maar denk dat t ook gewoon n kwestie van smaak is. You hate it or you love it! Vindt dat ingetogen wel perfect, en ondanks dat krijg ik erg positieve rescties. gelukkig heeft de mens n eigen mening zodat we niet allemaal hetzelde vinden !
-
Icebreaker
- Mountainbiker
Post by Icebreaker »
Bwa, de beter afgemonteerde bikes zijn ook allemaal zwart hoor. Je hebt de keuze voor een andere kleur, maar er zijn er maar weinigen die zich eraan wagen.Dubber wrote:Niet helemaal waar natuurlijk, in het hogere segment heeft men gewoon andere kleurpaletten enz. maar denk dat t ook gewoon n kwestie van smaak is. You hate it or you love it! Vindt dat ingetogen wel perfect, en ondanks dat krijg ik erg positieve rescties. gelukkig heeft de mens n eigen mening zodat we niet allemaal hetzelde vinden !
Ik vind deze kleuren niet lelijk hoor, integendeel, alleen vind ik dat canyon gewoon al jaren hetzelfde doet van kleuren (hoewel, zwart en wit zijn eigenlijk geen kleuren
sober zwart wit sta mooi tussen al die kleurboeken die tegenwoordig rondrijden :D (hoewel ik sommige kleurboeken soms ook wel mooi vind)Icebreaker wrote:Bwa, de beter afgemonteerde bikes zijn ook allemaal zwart hoor. Je hebt de keuze voor een andere kleur, maar er zijn er maar weinigen die zich eraan wagen.Dubber wrote:Niet helemaal waar natuurlijk, in het hogere segment heeft men gewoon andere kleurpaletten enz. maar denk dat t ook gewoon n kwestie van smaak is. You hate it or you love it! Vindt dat ingetogen wel perfect, en ondanks dat krijg ik erg positieve rescties. gelukkig heeft de mens n eigen mening zodat we niet allemaal hetzelde vinden !
Ik vind deze kleuren niet lelijk hoor, integendeel, alleen vind ik dat canyon gewoon al jaren hetzelfde doet van kleuren (hoewel, zwart en wit zijn eigenlijk geen kleuren) en dat het dus een beetje afgezaagd begint te worden