Zo 18/03/2012 Gits :: 4de Grysperretoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

nog een andere vraag: mis je veel technische stukken als je de 58 rijd?
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

micka wrote:da kidparcour is dat volledig af te leggen met papa bege"lijding" of is er professionele begeleiding voorzien & kunnen de kids eens zonder da blok aan hun been mee fietsen . Wa is de vooropgestelde snelheid (ik ben ook gene grote dus kan ik misschien ook meedoen )
Micka , de kidstocht zal steeds begeleid worden door enkele grysperre's dus geen vrees , in principe zijn we soms zelf nog lik een bende kleine kinderen up ons speelgoedje :lol: :lol:
:wink:
Wollie
Mountainbiker

Post by Wollie »

tja, hoe kinds kun je zijn als je je eigen fiets al "Shrek" noemt ... :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
sofeurken
Mountainbiker

gits

Post by sofeurken »

na een weekje optrekken met deze mannen ben ik "verplicht" hm mij hier ook s te tonen :P ,spijtig genoeg kan ik wel den groten rit niet doen,ik zou het niet aankunnen denk ik :lol:
ja,als ge verstandig genoeg bent en je durft iets niet heb je wel de keure om er rond te rijden ,op iedre hoek v/de straat kunde uw benen breken!
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

kenny wrote:nog een andere vraag: mis je veel technische stukken als je de 58 rijd?
dan heb je alle technische stroken Kenny
:drunk: :drunk: :drunk: :drunk:
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

hier een filmke van "de bultjes" het technisch parcours aan st henricus.Het is een filmke van 2010 over de aanmaak van dat stukje. In 2011 is er nog een stukje bijgemaakt.
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Wollie wrote:tja, hoe kinds kun je zijn als je je eigen fiets al "Shrek" noemt ... :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
euh , z'n fiets ?? Altijd gedacht dat het hemzelf was :lol: :lol:

Btw, voor het tweede jaar op rij kan ik deze niet rijden ... moet werken ergens in Gits :roll: :roll: :roll:
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

mannen/vrouwen & kids die komen bedankt voor jullie vertrouwen in ons.
We doen ons best om zoveel mogelijk uit de streek te halen.
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Wie vind dat wij er over gaan, tja meningen verschillen nu eenmaal. Ik zou er over gaan gelukkig houden de Grysperre's mij tegen.

:-D :-D
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

enkele foto's van de werkzaamheden.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Roeselarenaere
Mountainbiker

Post by Roeselarenaere »

micka wrote:da kidparcour is dat volledig af te leggen met papa bege"lijding" of is er professionele begeleiding voorzien & kunnen de kids eens zonder da blok aan hun been mee fietsen . Wa is de vooropgestelde snelheid (ik ben ook gene grote dus kan ik misschien ook meedoen )
De kids worden begeleid door 3 grysperre's, de tocht loopt grotendeels gescheiden van de toertocht om de kids op een zo rustig mogelijke manier te laten kennis maken met de MTB sport.
Er word geen tempo bepaald voor deze kidstocht, het is zo dat iedereen die mee is er moet van kunnen genieten, we starten om 10u, en proberen zo'n 16km af te werken zodat we tegen 12u terug in de sporthal zijn.
Post Reply