Zo 18/03/2012 Gits :: 4de Grysperretoertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
Micka , de kidstocht zal steeds begeleid worden door enkele grysperre's dus geen vrees , in principe zijn we soms zelf nog lik een bende kleine kinderen up ons speelgoedjemicka wrote:da kidparcour is dat volledig af te leggen met papa bege"lijding" of is er professionele begeleiding voorzien & kunnen de kids eens zonder da blok aan hun been mee fietsen . Wa is de vooropgestelde snelheid (ik ben ook gene grote dus kan ik misschien ook meedoen )
gits
na een weekje optrekken met deze mannen ben ik "verplicht" hm mij hier ook s te tonen
,spijtig genoeg kan ik wel den groten rit niet doen,ik zou het niet aankunnen denk ik
ja,als ge verstandig genoeg bent en je durft iets niet heb je wel de keure om er rond te rijden ,op iedre hoek v/de straat kunde uw benen breken!
ja,als ge verstandig genoeg bent en je durft iets niet heb je wel de keure om er rond te rijden ,op iedre hoek v/de straat kunde uw benen breken!
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
mannen/vrouwen & kids die komen bedankt voor jullie vertrouwen in ons.
We doen ons best om zoveel mogelijk uit de streek te halen.

Wie vind dat wij er over gaan, tja meningen verschillen nu eenmaal. Ik zou er over gaan gelukkig houden de Grysperre's mij tegen.

We doen ons best om zoveel mogelijk uit de streek te halen.
Wie vind dat wij er over gaan, tja meningen verschillen nu eenmaal. Ik zou er over gaan gelukkig houden de Grysperre's mij tegen.
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
- Roeselarenaere
- Mountainbiker
Post by Roeselarenaere »
De kids worden begeleid door 3 grysperre's, de tocht loopt grotendeels gescheiden van de toertocht om de kids op een zo rustig mogelijke manier te laten kennis maken met de MTB sport.micka wrote:da kidparcour is dat volledig af te leggen met papa bege"lijding" of is er professionele begeleiding voorzien & kunnen de kids eens zonder da blok aan hun been mee fietsen . Wa is de vooropgestelde snelheid (ik ben ook gene grote dus kan ik misschien ook meedoen )
Er word geen tempo bepaald voor deze kidstocht, het is zo dat iedereen die mee is er moet van kunnen genieten, we starten om 10u, en proberen zo'n 16km af te werken zodat we tegen 12u terug in de sporthal zijn.