WB mtb Houffa 2012

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
balphydus
Mountainbiker

Post by balphydus »

gunther.kint wrote:
balphydus wrote:Parcours vorige week zondag gaan verkennen, het is super geworden.
Alles blijft op de flank van de brandweer. Weer enkele nieuwe afdaling en 3x chicken way.

=D>
Parcours ligt er al voor binnen een maand? klinkt als een goeie reden om eens af te zakken naar daar :-D
Inderdaad vandaag nog eens geweest ze zijn weer wat gevorderd.
Het zal lastig worden vrees ik
kona_bikearena
Mountainbiker
Location: kona-kula watt 2012, CKT 396 koersfiets model 2013, Thompson CR650 Carbon

Post by kona_bikearena »

balphydus wrote:
gunther.kint wrote:
balphydus wrote:Parcours vorige week zondag gaan verkennen, het is super geworden.
Alles blijft op de flank van de brandweer. Weer enkele nieuwe afdaling en 3x chicken way.

=D>
Parcours ligt er al voor binnen een maand? klinkt als een goeie reden om eens af te zakken naar daar :-D
Inderdaad vandaag nog eens geweest ze zijn weer wat gevorderd.
Het zal lastig worden vrees ik
Als je bij de wereldtop hoort zal het lastig worden, voor de rest ga je er niet opkomen als je de open wedstrijd meerijdt. dit is een ander parqour van 13 km lang over al de mytische gedeeltes van vroeger zoals de lange stijle startklim over straat, fosse d'outh en nog veel meer.
http://www.houffalize-mtb.be/nl/wedstrijden/open

groeten
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

G_Heylen wrote:het WB parkoer is wel enkel toegankelijk voor de renners die de wereldbeker rijden.. de rest rijd op een andere ronden
voor degene die het nog niet wisten :wink:
vorig jaar een driedaagse gedaan in Houffa, en zijn mijn broers achteraf op het parcours geweest daar, wij in de zomer onmogelijk, lag vanalles op de track. Je mag het niet maar vloeken mag ookk niet en belastingen betalen proberen we ook te vermijden dus ja :evil:
Post Reply