Volgend jaar de rollen omdraaien. De TT op het mooie parcours voor de mensen die willen genieten...
En de Crono langs het parcours wat minder mooi is , de renners zelf maken het wel zwaarder als we sneller rijden.
Wat ik ook wil vermelden, (mss wel in het verkeerde topic) is dat de Crono in mijn ogen iets te zwaar belastend was voor mijn fiets.
De afdalingen waren regelmatig met zeer dikke stenen, vooral naar het einde van de wedstrijd , wanneer de vermoeidheid een grote rol begint te spelen, zijn van de grote rotsen en degelijke gevaarlijke toestanden niet nodig op een Crono. Veiligheid telt ook wel.
Verder wel een Zeer goede organizatie !
Zo 11/03/2012 Spa :: 22ste MTBtocht Spa VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- fabio porco
- Mountainbiker
pasop Berthold, vind wel dat jullie goed werk gedaan hebben he. maar neem dit idd mss mee naa volgend jaar, trouwens waarom zouden jullie mss eens niet overleggen met Lowie, die hier toch ook 1 van de grote parourskenners is. allesinds hopelijk hebben jullie er een mooie aan overgehouden en de pain de saucisse
ent bobbelineke hebben veel goed gemaakt
.
- aresius
- Mountainbiker
Hoedat??fabio porco wrote:...Wat ik ook wil vermelden, (mss wel in het verkeerde topic) is dat de Crono in mijn ogen iets te zwaar belastend was voor mijn fiets.
De afdalingen waren regelmatig met zeer dikke stenen, vooral naar het einde van de wedstrijd , wanneer de vermoeidheid een grote rol begint te spelen, zijn van de grote rotsen en degelijke gevaarlijke toestanden niet nodig op een Crono. Veiligheid telt ook wel....
29ers rijden toch overal over?
rustig rustig ! ik moei me in Malmédy al genoegBrockie wrote:trouwens waarom zouden jullie mss eens niet overleggen met Lowie, die hier toch ook 1 van de grote parourskenners is.
In Malmédy zit ik in de organisatie en weet daardoor ook wat mag en niet mag. Ik stelde hier alleen de parcoursvragen maar, er zal wellicht een verklaring voor zijn
Wa was uwe uitslag nu fabio?fabio porco wrote:Volgend jaar de rollen omdraaien. De TT op het mooie parcours voor de mensen die willen genieten...
En de Crono langs het parcours wat minder mooi is , de renners zelf maken het wel zwaarder als we sneller rijden.
Wat ik ook wil vermelden, (mss wel in het verkeerde topic) is dat de Crono in mijn ogen iets te zwaar belastend was voor mijn fiets.
De afdalingen waren regelmatig met zeer dikke stenen, vooral naar het einde van de wedstrijd , wanneer de vermoeidheid een grote rol begint te spelen, zijn van de grote rotsen en degelijke gevaarlijke toestanden niet nodig op een Crono. Veiligheid telt ook wel.
- switch87
- Mountainbiker
ik vond de chrono niet bepaald gevaarlijk, wel zwaar maar dat mag ook. met bijna geen training op mn wekelijk mtb-tochtje na, heb ik hem toch zonder problemen uitgereden, en dat met een vering die ook nog eens veel te stijf stond en bijna niet in ging. misschien nog niet genoeg gewend aan je 29er?fabio porco wrote:Volgend jaar de rollen omdraaien. De TT op het mooie parcours voor de mensen die willen genieten...
Wij hebben genoten van deze tocht (28km). Vooral de eerste 10-15km waren zwaar. Nadien verliep het allemaal veel geleidelijker.
Had het topic van vorig jaar doorgenomen. Daarin kwam wat kritiek naar voor over de bepijling en de bevoorrading. Hier was dit jaar overduidelijk rekening mee gehouden. Prima bepijling en 2 goede bevoorradingen.
Mss valt er inderdaad net iets meer uit de streek te halen, maar ben er van overtuigd dat hier volgend jaar ook rekening mee gehouden zal worden.
Iig zeer goed geamuseerd, we komen zeker terug
Had het topic van vorig jaar doorgenomen. Daarin kwam wat kritiek naar voor over de bepijling en de bevoorrading. Hier was dit jaar overduidelijk rekening mee gehouden. Prima bepijling en 2 goede bevoorradingen.
Mss valt er inderdaad net iets meer uit de streek te halen, maar ben er van overtuigd dat hier volgend jaar ook rekening mee gehouden zal worden.
Iig zeer goed geamuseerd, we komen zeker terug
- saiko
- Test team
This mountainbike hefabio porco wrote:Volgend jaar de rollen omdraaien. De TT op het mooie parcours voor de mensen die willen genieten...