opitterbos trackjes
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- glimburger
- Mountainbiker
Post by glimburger »
Bedoel je die zone achter de pollismolen? Daar is vorig jaar zo huisgehouden door de natuurbeheerders dat veel kapot is. Ik heb er wel al een klein onofficieel "deurgangske" gemaakt maar daar kan je met de toertocht niet over wegens té gevaarlijk en te smal. Zal eens gaan kijken een van komende weken.
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
Post by Bruce Wayne »
ben vanmorgen ook nog eens afgezakt naar opitter. Mr c. was ziek maar ik had een vervanger meegenomen: mijn schoonbroer. Hij heeft niet veel bike ervaring en hij heeft zijn ogen uitgekeken. Dit was hij toch echt niet gewoon. Maar het ging eigenlijk best wel redelijk. Het parcours lag er mooi bij (ondanks de regenbuien van verleden week) Het blijft toch een mooi parcours. We hebben er een dik uur rondgefietst onder een mooi zonnetje en toen was de pijp toch goed leeg bij mijn schoonbroer.
al met al mooi werk glimburger
al met al mooi werk glimburger
- glimburger
- Mountainbiker
Post by glimburger »
Lap!
Als iedereen nu met vuile fietsen gaat afkomen ga ik nog meer werk hebben met het harken en borstelen van de paadjes.
In 't vervolg dus uwe véloo kuisen hé
Als iedereen nu met vuile fietsen gaat afkomen ga ik nog meer werk hebben met het harken en borstelen van de paadjes.
In 't vervolg dus uwe véloo kuisen hé