Zo 11/03/2012 Korbeek-Dijle / Bertem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ivovlo
Mountainbiker

Post by ivovlo »

Aan W817: de afstand was tot op honderd meter na correct. ofwel heb je ergens gemist ofwel is uw teller fout.
aan astamoes: waarom steeds dat gezever over 0,5 of 1 euro? als je een andere sport kan doen gedurende 3 of 4 uur, en dan nog eten en drinken krijgt onderweg laat dan maar weten. als ge volgend jaar ni meer meedoet, uw keuze. we zullen u niet missen.
Mr. Stitchen
Mountainbiker

Post by Mr. Stitchen »

Vandaag ook gereden onder een stralende zon in Korbeek-Dijle. Leuke rit met de nodige hoogtemeters.
Klein verslagje vind je op http://www.trade-n-cycle.be
duiveltje75
Mountainbiker

Post by duiveltje75 »

als ik aan een tt deelneem en ik betaal 4 of 5 euro inschrijvingsgeld , dan betaal ik dit met plezier , wat krijg ik daarvoor: een mooi bepijld parcours , 1 of 2 verzorgde bevoorradingen + een paar uur plezier en de gezelligheid van de mede-bikers

ga ik op zondagnamiddag naar de voetbal (eerste klasse) dan betaal ik 20euro en wat krijg ik daarvoor: ofwel een zeer aantrekkelijke pot voetbal ofwel een wedstrijd waar geen bal aan is , 90 minuten plezier of geen plezier.
dan reken ik nog niet de drankjes die je tijdens de rust en na de wedstrijd consumeert en gemiddeld zijn deze dan ook nog 2euro.
Cri Cri
Mountainbiker

Post by Cri Cri »

Aan astamoës : het was een uitstekende tocht en zijn prijs meer dan waard, genoeg eten en drank aan de bevoorrading en nog een consumptie op de koop toe ! Reken ook nog eens de tijd uit om zoiets in elkaar te steken en alle vrijwilligers die belangeloos zich inzetten om alles tot een goed einde te brengen.

DIKKE CHAPEAU AAN DE MANNEN !

Christian en Cindy ! =D>
Last edited by Cri Cri on Sun 11 Mar 2012 21:45, edited 1 time in total.
kefster
Mountainbiker

Post by kefster »

@ Astamoës zet u der over.
Proficiat het was een super parcours! Wij gingen ook voor de 30 en hadden 38 op de km teller ;-) Geen probleem hoor
Tot volgend jaar!
ivovlo
Mountainbiker

Post by ivovlo »

cri cri, ge moet uw bericht richten aan astamoes, niet aan mij...
ik zet op dezelfde lijn als gij.
Cuberyder
Mountainbiker

Post by Cuberyder »

toffe tocht gehad en het zonnetje was van de partij wat moet een mens nog meer hebben,er zijn altijd mensen die blijven zagen over van alles,dat ze zelf eens een tocht in elkaar steken,een dikke proficiat aan de organisatie
en tot volgend jaar
Cri Cri
Mountainbiker

Post by Cri Cri »

ivovlo wrote:cri cri, ge moet uw bericht richten aan astamoes, niet aan mij...
ik zet op dezelfde lijn als gij.
Zo 't is aangepast !
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

=D> =D> pracht tocht gereden vandaag .. proficiat aan de organisatie & parkoersbouwer
Mountain JOhler
Mountainbiker

Post by Mountain JOhler »

Mooie tocht, beter parcour uitgestippeld dan vorig jaar. =D>

Bovendien een stuk minder vettig. Het deed deugd om het zonneke te voelen. Ik vermoed dat er redelijk wat mtb'er waren die zich te warm hadden gekleed. :oops:

Rijkelijk voorziene bevoorradingen, een bewaakte fietsenparking die vlot bediend werd en een goed in mekaar geknutselde afspuitstand voorzien van heel wat tuinslangen. =D> [-o< :bounce:

Daar betaal ik met plezier 6€ voor. :P

Met een gemiddelde van 19,8km/h de 60km rijden wil zeggen dat ik sowieso 3u gemtb'd heb.
Dat is 2€ per uur voor heel wat plezier & goede organisatie. :roll:
Post Reply