Ik heb me echt rotgeamuseerd.
Enkele stevige klimmetjes, leuke afdalingen en de hoeveelheid modder viel eigenlijk nog heel goed mee.
De verbindingstukken waren om even terug op adem te komen
Leuk begin van het Ardennenseizoen.
Nee, alsjeblieft niet. Gescheiden is veel beter. Ik heb gister de tt gereden en heb me prima vermaakt maar heb me weer verbaasd over mensen die niet voor je aan de kant gaan. Ik stoor me er niet aan, ben immers niet aan het racen, maar ik vind het wel jammer dat ik niet naar boven kan fietsen omdat voor me 2 mensen besluiten af te stappen en niet even hun fiets aan de kant trekken zodat ik (we eigenljik) er langs kan. Mensen verwachten gewoon niet dat andere mensen wel naar boven kunnen fietsen waar zij moeten afstappen. Gisteren kreeg ik weer een reactie van een stel nadat ik 'pardon' had gezegd, dat ze toch al bezig waren met naar boven lopen, MAAR IK WIL ER LANGS EN WEL FIETSEND. Ik vind dat zo jammer, zulke mooie technische klimmen en dan houden mensen even niet rekening met elkaar. Stel je voor dat dan de chrono'ers er ook nog eens tussendoor karren, iedereen stress, nee, wat mij betreft is apart veel beter.Brockie wrote:waarom gewoon niet de tt rijders en de chronorijders hetzelfde parcour laten doen, dit is toch op meer plaatsen zo?