Zo 18/03/2012 Gits :: 4de Grysperretoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

KUBA wrote:
kenny wrote: Elk zijn ding, ik kom juist voor die stukken. Om een hoog gemiddelde te halen raad ik je een ander soort fiets aan...
Thats the spirit =D> =D>

Het gevoel dat je moet hebben bij een grysperre rit kan je alsvolgt omschrijven
:roll: #-o => Af en toe moej ne keer pijzen , manman waar halen ze het

[-o< :^o => het is toegelaten ja zelfs aangeraden bij wijze van de sfeer op te krikken om hier en daar ne domme stoot of uitspraak neer te poten.

:-({|= [-X =; Het is ten allen tijde verboden op elkaar te vitten , zagen of eender welke handeling uit te voeren (lik an uwe moat zien vrouwe te zitten...?!) die het groepsgevoel of de sfeer negatief kan beïnvloeden.

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :drunk: :drunk: :drunk: => Maar bovenal ENJOY!!!!!!!

8) :wink:
en dan nog Kurtje van aan elkaars vrouw te zitten , jullie vrouwen zeggen daar niks van wi dak foefel met hun :-D :-D ze szeggen eindelijk een keer een goeie hengst
cube(less)
Mountainbiker

Post by cube(less) »

na enkele maanden afwezigheid (enkel tochtje egem gedaan #-o )door geboorte van onze tweeling ,toch maken dak present ben en zal er mijnen tijd voor pakken :wink: genieten van de technische stukjes ,krijg al het water in de mond door er aan te denken en bakkerke zijn bevoorradingen dan (nog meer water) :lol: :lol: :lol: en aprês zal ik ook wel met plezier mee pikken . :drunk: :drunk:
dus gasten see u there
slappetieze2
Mountainbiker

Post by slappetieze2 »

Elaba Cubbke 2 in ne keer , da es toch wel ne keer :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: . Tot in den après =D> =D> =D> .

GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
slappetieze2
Mountainbiker

Post by slappetieze2 »

Enja "Maddie" ols ge nie zie zitten om te bikken kunt ge nog oltijd een stoelke vroagen #-o #-o en kieken oe da we over die palletten rijen :wink: :wink: :wink: .

GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
Killerbeetje
Mountainbiker

Post by Killerbeetje »

Voor ons ook geen palletten en containers
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Jammer genoeg moet ik dit jaar passen, geen zondagrit voor mij. Veel succes met de organisatie.
den willy
Mountainbiker

Post by den willy »

Heb de vorige jaren Izegem gereden en altijd hetzelfde.
Van de'n ene boere wei inde andere.
Daarom mogen ze mij in Gits verwachten als ik al die commentaren hier lees heb ik spijt dat dit mijn eerste deelname zal zijn.
TOT ZONDAG :-D :-D
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

maddie wrote:dit begint meer op trial te lijken dan op mountainbike, met die wankele paletten gebeuren hoogstwaarschijnlijk ongelukken, ik laat deze tocht aan mij voorbijgaan en kies liever voor izegem
Denk dat je een beetje een vertekend beeld van onze TT hebt. De langste tocht is 74km en dit stukje is daar hoop en al 700m van.
KRBiker
Mountainbiker

parkoers

Post by KRBiker »

Worden er wat klimmetjes opgezocht? Technische stukken? Keuneleute?
mayohagar
Mountainbiker

Post by mayohagar »

Kom normaal gezien voor de 74 km. Na hoeveel km ligt de splitsing met de
45 km? Mijn collega biker nog niet klaar voor de 74.

:wink: :wink: :wink:
Post Reply