Za 10/03/2012 Gistel :: 12de Lenteveldtoertocht - Memorial H
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
old walker
- Mountainbiker
old walker wrote:pimke wrote:zaterdag komen we af met ons zwemvliezen aan betonboerke en pimke komen af voor de 54 km op een rustig tempo gr![]()
De echte Mtb rijden de grote toer
![]()
![]()
![]()
Met fiets en zonder kano of zwemvliezen. Plassen zullen er misschien nog wel zijn, maar het is mountainbike hé!!!!!!!!!!!!!!
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
Ik start samen met Lichterveldenaere rond de klok van 12.30u,zonder zwemvliezen en zonder kano!!
Ben benieuwd...
dingo
dingo
20:30 gans de dag pijlen gehangen en vanaf 18:00 den apres pijl en ik moet zeggen het parcoers is beter dan vorige jaren. Overal kan gereden worden. zwemvliezen en kano zijn zeker niet nodig. Wandelschoenen zeker ook niet. Voor de 32-39 zelfs een speciaal bruggetje ingestoken. Bjorn had er geen probleem mee,dark dingo wrote:Ik start samen met Lichterveldenaere rond de klok van 12.30u,zonder zwemvliezen en zonder kano!!Ben benieuwd...
![]()
dingo
Groetjes en tot morgen
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
Raffiem wrote:20:30 gans de dag pijlen gehangen en vanaf 18:00 den apres pijl en ik moet zeggen het parcoers is beter dan vorige jaren. Overal kan gereden worden. zwemvliezen en kano zijn zeker niet nodig. Wandelschoenen zeker ook niet. Voor de 32-39 zelfs een speciaal bruggetje ingestoken. Bjorn had er geen probleem mee,dark dingo wrote:Ik start samen met Lichterveldenaere rond de klok van 12.30u,zonder zwemvliezen en zonder kano!!Ben benieuwd...
![]()
dingo
Groetjes en tot morgen
tot morgen,
dingo
Idd, deze morgen blij verrast bij het hangen van de pijlen. Zeker geen ploeter werk, eerder hier en daar wat slalom werk rond de plassen. Het vuilst gaan de mannen/vrouwen zijn die de ganse dag in de wielen hangen.
En met de racing ralf bandjes was het meer dan goed te doen, zelfs met iets minder profiel raak je overal door.
De grootste tegenstander vandaag bij het hangen van de pijlen was de wind maar morgen zal deze een stuk minder zijn. Dus knallen en/of genieten en de oranje-gele pijltjes volgen.
En met de racing ralf bandjes was het meer dan goed te doen, zelfs met iets minder profiel raak je overal door.
De grootste tegenstander vandaag bij het hangen van de pijlen was de wind maar morgen zal deze een stuk minder zijn. Dus knallen en/of genieten en de oranje-gele pijltjes volgen.
- den mountenbiker
- Mountainbiker