5/12/04 De Panne Beach Endurance

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
zotte mol
Mountainbiker

Post by zotte mol »

Da's dan zéér interessant, om niet naar toe te gaan, thanks!!!
The Raceface
Mountainbiker

Post by The Raceface »

Als er voldoende geïnteresseerden zijn, kunnen we misschien een groepstraining organiseren. Eventueel op Za 20/11 of Za 27/11. We starten bv. in Nieuwpoort rijden tot Bray Dunes en terug. Ik denk goed voor een 30tal km op het strand. Achteraf kunnen we nog enen drinken bij Zandbijter in Koksijde. Laat meer iets horen.
zotte mol
Mountainbiker

Post by zotte mol »

=D> =D> =D> Schitterend. Enige probleempje, voor mij past enkel 27 nov. en dan nog in de namiddag [-o< [-o< [-o<
The Raceface
Mountainbiker

Post by The Raceface »

Kunnen misschien poll plaatsen met de 2 data en tijdstip. 'k zal wel nog moeten kijken hoe het zit met getijden ?
zotte mol
Mountainbiker

Post by zotte mol »

Dik in orde!!! Laat maar iets horen, iemand info over getijden???
mati
Mountainbiker

Post by mati »

Ik ga ook meedoen dit jaar maar ik weet totaal niet waar ik me aan kan verwachten, zeker niet als jonge knaap van slechts 17jaar. Met een top-25 in de juniorenreeks zou ik al heel gelukkig zijn.

Van bandenkeuze denk ik deze te kopen:
Image
Zou dit een goede keuze zijn of niet? Ik beschik echter maar over een klein budget en deze hier kosten maar €10 per band.
Michelleke
Mountainbiker

Post by Michelleke »

mati wrote:Van bandenkeuze denk ik deze te kopen:
Image
Zou dit een goede keuze zijn of niet? Ik beschik echter maar over een klein budget en deze hier kosten maar €10 per band.
Die Geax-"Easy Rider" banden zijn geloof ik ook 1,95 breed. Ik heb de afgelopen 2 jaar ook met soortgelijke gereden, en dat ging vrij goed. Ik rij maar 1x per jaar een strandrace, en ga dan ook speciaal geen strandbanden aanschaffen (voor die ene dag alleen).

Maar 1,95 lijkt me toch ietske te smal voor op't strand. Aangezien ik met de mijne niet meer durf te starten dit jaar (vrees voor platrijden door die stukskes schelpen), wil ik een nieuw stel aanschaffen, waarmee ik dan ook op de weg mee naar't werk kan rijden. Ik zoek dus banden rond de 2.05 - 2.10. Heeft iemand hier een goede suggestie voor, welke niet al te duur zijn, en zowel goed op't strand als op de weg bollen?

By the way, heeft iemand van jullie een antwoordje op mijn vraagskes op de 1ste blz van deze topic (over de douchemogelijkheid voor mijn bike en mezelf na de wedstrijd ?). Thanks !!!
zotte mol
Mountainbiker

Post by zotte mol »

Rond het douchen van bike en van jezelf denk ik niet dat je je veel zorgen hoeft te maken, vorig jaar waren daar maar weinig problemen rond, tenzij... Ik had er eigenlijk wel een beetje probleem mee dat er geen aparte douches voor vrouwen voorzien waren... Ja, ik zie het jullie al denken, daar hebben jullie zeker geen probleem mee, 'k heb dat gemerkt!!! :oops: :oops: :oops:
Michelleke
Mountainbiker

Post by Michelleke »

OK, Zotte Mol(lin), mercie! Ik dacht maar: zo 1500 deelnemers waar toch een groot deel ter plaatse van gaat douchen, dat geeft lange rijen wachtenden.... 'k ben gerustgesteld :P
Berggeit
Mountainbiker

Post by Berggeit »

aanwezig é :lol:
kheb eens beach bandjes aangeschaft keer testen wa dat da geeft
Image
aan alemal succes é :wink:
Post Reply