Za 10/03/2012 Gistel :: 12de Lenteveldtoertocht - Memorial H

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
old walker
Mountainbiker

Post by old walker »

=D> =D>
Last edited by old walker on Fri 09 Mar 2012 12:06, edited 3 times in total.
Raffiem
Mountainbiker

Post by Raffiem »

old walker wrote:
pimke wrote:zaterdag komen we af met ons zwemvliezen aan betonboerke en pimke komen af voor de 54 km op een rustig tempo gr [-o< [-o< De echte Mtb rijden de grote toer :-D =D> #-o [-X
=D> Deze morgen onze kritieke plaatsen gedaan, en het overtreft werkelijk alle verwachtingen. Er moet geen enkel stuk uit de omloop verwijderd worden. Overal kan goed gereden worden. Bijna alle technische stukken zijn gedaan, Morgen met een man of 10 de volledige bepijling en de rest is voor jullie.
Met fiets en zonder kano of zwemvliezen. Plassen zullen er misschien nog wel zijn, maar het is mountainbike hé!!!!!!!!!!!!!! :-D :-D :-D
ehum
Mountainbiker

Post by ehum »

Vanavond het klein technisch stukje voor de 1e bevoorrading afgewerkt van de 3 grote afstanden. Een extra atractie op het speelpleintje dus van De Mokker.
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

Ik start samen met Lichterveldenaere rond de klok van 12.30u,zonder zwemvliezen en zonder kano!! :wink: Ben benieuwd... :roll:
dingo 8)
Raffiem
Mountainbiker

Post by Raffiem »

dark dingo wrote:Ik start samen met Lichterveldenaere rond de klok van 12.30u,zonder zwemvliezen en zonder kano!! :wink: Ben benieuwd... :roll:
dingo 8)
20:30 gans de dag pijlen gehangen en vanaf 18:00 den apres pijl en ik moet zeggen het parcoers is beter dan vorige jaren. Overal kan gereden worden. zwemvliezen en kano zijn zeker niet nodig. Wandelschoenen zeker ook niet. Voor de 32-39 zelfs een speciaal bruggetje ingestoken. Bjorn had er geen probleem mee,
Groetjes en tot morgen
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

Raffiem wrote:
dark dingo wrote:Ik start samen met Lichterveldenaere rond de klok van 12.30u,zonder zwemvliezen en zonder kano!! :wink: Ben benieuwd... :roll:
dingo 8)
20:30 gans de dag pijlen gehangen en vanaf 18:00 den apres pijl en ik moet zeggen het parcoers is beter dan vorige jaren. Overal kan gereden worden. zwemvliezen en kano zijn zeker niet nodig. Wandelschoenen zeker ook niet. Voor de 32-39 zelfs een speciaal bruggetje ingestoken. Bjorn had er geen probleem mee,
Groetjes en tot morgen
=D> =D> =D>
tot morgen,
dingo 8)
ehum
Mountainbiker

Post by ehum »

Idd, deze morgen blij verrast bij het hangen van de pijlen. Zeker geen ploeter werk, eerder hier en daar wat slalom werk rond de plassen. Het vuilst gaan de mannen/vrouwen zijn die de ganse dag in de wielen hangen.
En met de racing ralf bandjes was het meer dan goed te doen, zelfs met iets minder profiel raak je overal door.
De grootste tegenstander vandaag bij het hangen van de pijlen was de wind maar morgen zal deze een stuk minder zijn. Dus knallen en/of genieten en de oranje-gele pijltjes volgen.
Voetje
Mountainbiker

Post by Voetje »

ik kom morgen voor de eerste keeer naar gistel om te biken.
zijn de ticnieke stroken te doen voor en ùmindere stuurvardegige persoon.
als het echt niet lukt voor mij is het dan mogelijk om die stroken over ye laten.
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Na vorig jaar hier terug aanwezig :roll:
ehum
Mountainbiker

Post by ehum »

Technische stroken zijn voor iedereen zeker te doen. Onze technische bestaan vooral uit draaien en keren omdat we in onze streek de hoge heuvels missen.
Post Reply