Transmaurienne 2004
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Deelgenomen in 2002.Peter(marathonbiking.nl) wrote:wat ik wel weet van mijn kameraden die hem verleden jaar reden is dat er veel te veel gelopen moest worden, ze vonden het bijna lijken op een adventure raid ipv een mtb tocht. Wel was vorig jaar zeer heftig qua afdalingen en beklimmingen. Ik neem aan dat je Dion's verhaal over de rit al gelezen hebt bij mij op de site...
Zeer zwaar met veel looppassages. Indrukwekkende landschappen en soms zeer technische afdalingen.
voor sfeerbeelden : www.cycling-team-wils.be
-
guntherds
- Mountainbiker
- Location: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...
Gereden dus ...
verslag te lezen op website : www.fastforwardmtb.be
dan doorklikken naar Transmaurienne 2004
Voor de liefhebbers ...
Groeten
Gunther
verslag te lezen op website : www.fastforwardmtb.be
dan doorklikken naar Transmaurienne 2004
Voor de liefhebbers ...
Groeten
Gunther
-
Minna
- Mountainbiker
- Location: Brussel, Full-suspension Specialized Sworks, Injured hardtail Gary Fisher Mt Tam
Aargh ... mijn Frans is niet zo goed. Hoe is het onderdak organiserd? Moet ik het zelf doen? En wat zijn de "bike parks" voor? Moet ik mijn fiets ergens achterlaten? In dit jaar spreekt man ook van Tranmau'Rando, wat is dat? En moet ik een specifike snelheid doen of heb ik "de hele dag" om de afstanden te doen?
Hopend voor hulp.
/Minna
Hopend voor hulp.
/Minna
@ minna
- rando : eigen tempo, maar wel limiettijden : je moet een kortere weg nemen als je er niet aankomt voor een bepaald uur.
- bike park : als de rit niet in lusvorm is kun je je auto naar de aankomstplaats verplaatsen en terugkeren naar de start met een bus; ondertussen kun je je fiets stallen in een bewaakt bike-park.
- onderdak : moet je zelf regelen
- je kan een dag overslaan en rusten
- rando : eigen tempo, maar wel limiettijden : je moet een kortere weg nemen als je er niet aankomt voor een bepaald uur.
- bike park : als de rit niet in lusvorm is kun je je auto naar de aankomstplaats verplaatsen en terugkeren naar de start met een bus; ondertussen kun je je fiets stallen in een bewaakt bike-park.
- onderdak : moet je zelf regelen
- je kan een dag overslaan en rusten